Veider kui filmis Pretty Woman mängiks keegi teine kui Julia Roberts või kui Gladiatoris oleks peaosas olnud Mel Gibson. Kuigi see viimane mulle isegi võibolla meeldiks, sest see Russell Crowe ei ole mulle teab mis lemmik. Arvestades Mel Gibsoni suurepärast osatäitmist Braveheartis, siis ehk oleks ta ka selle gladiaatori rolli suurepäraselt välja mänginud. Jah, ma ei kahtlegi tegelikult, et oleks.

Ja jumal tänatud, et Alec Baldwin keeldus rollist filmis The Fugitive ja osa sai endale Harrison Ford. Igaljuhul õige valik. Need vennad Baldwinid on kuidagi kõhedusttekitavad.

Versiooni kui Thelmat ja Louise mängivad Michelle Pfeiffer and Jodie Foster tahaks ma küll näha. Jah, palun. Geena Davis ei kuulu mu lemmikute hulka, kuigi ega tal viga ka midagi pole. Kuid uue versiooni vastu poleks mul mitteköigevähematki. Auka!

Keegi Richard Grieco on loobunud rollist filmis Speed, sest ta arvas, et stsenaarium sakkis. Palju õnne, tegid meile teene. Keanu rokib igaljuhul. Tark poiss kah, jättis Speed 2’s pigem osalemata – imdb.com teab öelda “Keanu Reeves turned down the movie to go on tour with his band Dogstar.”. Tundub, et tuleb tutvuda selle Dogstari loominguga :) 

Will Smith – Turned down the role that eventually went to Keanu Reeve in “The Matrix”… – mismöttes nagu, must Neo? Mitte, et ma hooliks. Mulle ei meeldi Matrix, piirdusin ainult esimese filmiga ja sellegi ajal oooooootasin kannatamatult filmi löppu.

Ei tea kui Julia Roberts oleks mänginud Basic Instinctis, siis kas siis oleks ka filmis see üks kuulus stseen? Ma ei usu millegi pärast, see sobib täpsetl Sharon Stonele. Taaskord paiskab imdb.com rohkem andmeid – neid nimesid, kellele rolli pakuti on rohkemi. Emma Thompson poleks raudselt Seda Stseeni teinud.

Johnny Deppi asemel Tom Cruise kasutamine filmis Donnie Brasco oleks küll meelelahutusmaailmale karuteene tegemine. Tom ära saa valesti aru, sa oled täitsa tore poiss ja Jerry Maguire meeldib mulle väga, aga Johnny on veel ägedam. Isegi nii väga meeldib mulle see spordiagendi tööst rääkiv film, et Tom Hanks selles rollis ei oleks üldse mitte ägeda poolegi. See oleks lausa halb. Tom Hanks on ikka Forrest Gump. John Travolta see vastu ei ole. On paar filmi, mida ma vöiks uuesti ja uuesti vaadata – Forrest Gump on üks neist.

Mu jutt on ajendatud sellest, et sattusin mingite linkide kaudu klikkides-ja-klikkides-ja-klikkides sellise asjani: 20 Actors and Actresses Who Turned Down Important or Popular Roles.

