Kui tahate näha ühte järjekordsetest vömmifilmidest, siis vaadake filmi Street Kings. Mina vaatasin ja ausalt öeldes poleks ma midagi kaotanud kui ma ei oleks seda vaadanud. Selline suht etteaimatava stsenaariumiga vömmikas. Üks pöhjus, miks ma seda vaatama hakkasin, oli Keanu Reeves, mulle ta meeldib, kuigi nii mönigi nimetab teda üsna halvaks näitlejaks. Vahet pole.

Ma tean ka tegelikult, miks ta mulle meeldib. Meeldib, sest on film nimega Point Break – see on üks filmidest, mida ma peaaegu peast tean, aga vöin seda üha uuesti ja uuesti vaadata. Keanu mängis seal politseinikut, kes olude sunnil (st töö nöudis) hakkas surfariks. Paganamani kui ägä film :) Soovitan! Oman nii DVD’d kui VHS’i.

Seoses Point Breakiga, lugesin täna siukest uudist, et Point Breakile tehakse järge – Point Break Indo. Paraku too pangaröövel-surfar peab ilmselt olema keegi teine kui Patrick Swayze ja sellest on natukena kahju. Igaljuhul jään ootele.