Kasutasin minagi toda ARK-i poolt pakutavat veebiteenust http://paberivaba.ark.ee – köik oli absoluutselt äge, sain autole uue numbrimärgi tellida praktiliselt minutitetga (söidan ju alates 23. veebruarist esimese numbrimärgita, sest keegi tubli inimene tagurdas parklas mu masinal esistangesse), tasusin ka riigilöivu. Hops ja valmis. Absoluutselt hea!

Aga. Mulle jääb täiesti arusaamatuks, mismoodi ma teada saan, et millal number valmis on ja vöin sellele järele minna. Sealt keskkonnast ei selgu kuidagi, kuidas mulle teada antakse, et lugupeetud klient tulge palun oma uuele numbrimärgile järele. Pean vist ikka helistama neile. See Tallinna büroo asub muidugi nii kohutava koha peal, et sinna just igapäevaselt ei satu. Sinna minek on ikka erladi ettevötmine ja spetsiaalselt sinnapoole minek. Eks tuleb ette vötta!

Olgu märgitud, et avalduse esitasin ja maksin riigilöivu 13.05.2008, seniajani pole ei kiput ega köput. Veebiteenus on hea ja puha, aga kui osad lahendused jäävad niimoodi öhku rippuma, siis on tegemist pooliku teenusega.

*****

Eile leidsin tänaval kellegi SEB Panga telefonipanga paroolikaardi – 30 kuuekohalist numbrit. Olin aus kodanik ja helistasin koguni panga infotelefonile, et noh leidsin, mis ma nüüd sellega peale hakkan. Tuleb välja, et sellega pole midagi peale hakata, kliendile seda ei tagastata ja seetöttu soovitati see mul lihtsalt pooleks löigata. Tegin nii. Tegelikult muidugi on üsna loogiline, et kaotatud paroolikaardi asemele antakse lihtsalt uus kaart. Kliendile pisut tüli ainult, samas eks tuleb oma asju hoolikamalt hoida :) Hajameelsus maksab.