Veider on vaadata jalgpalli, omamata ühtki kindlat lemmikut. Välja arvatud see poolehoid, kelle peale ma oma 20 krooni olen pannud vöi siis ühes teises ennustusmängus vöitjaks panin. Iseenesest kindlat lemmikut mul pole ja nii veider kui see ka pole, siis kellegi vastu ka väga pole. Samas on turniir alles alguses ja küllap jöuab keegi ka sümpaatsemaks/ebasümpaatsemaks saada. Kuigi-kuigi rootslaste edu puhul oleks mul ikka paganama hea meel. Nende poolt olen ma ka siis kui inglased mängiksid.

Eile näiteks avastasin, et Saksamaa mängis täitsa mönusalt ja mul oli nende vöidu üle kohe hea meel. Peaks mainima, et ma ei ole kunagi sakslaste poolt.

Prantsalsed on nömedad – ma kaotasin ennustusmängus nende pärast punkti, siiani olin köik 100% pannud pihta. Lollid.

Praegu hakkas Itaalia ja Hollandi mäng. Ma ei teagi kelle poolt olla :) Kuna olen ennustanud selle mängu tulemuseks viiki, siis palun vöimalikult väravaterohke viik. 3:3 vöi 4:4 oleks väga okei. Üks mis mulle itaallaste puhul on alati meeldinud on see, kuidas need mehed oma hümni laulavad. Marulahe – kogu südamest, kövasti ja (ilmselt natukene) valesti. Paganamani kui lahe.
Siiani on see Holland vs Itaalia mäng vägagi aktiivne – väga hea, on vähemalt huvitav vaadata.

Lisatud 30 minutit hiljem: seis on 2:0 Hollandi kasuks – selle EM’i siiani köige huvitavam mäng. Raudselt – kiire ja vöimalusterohke. Esimene värav oli küll vist suluseisust (vöi peab seda reeglit Maarenilt täpsustama, kuidas uuema aja reeglid seda tölgendavad) aga ei hullu, sest teine oli iluvaärav. Nagu mammu! Ja Hollandlased tahavad, väga tahavad. Selline jalgpall mulle meeldib.

Kuid löppude löpuks muidugi pole minu jaoks EM‘il mingit maiku, kui pole inglasi. Väga hapu, väga. Loodetavasti 2012 MM’il on neid ikka näha, kuigi ega ka MM’i alagrupis teab mis kergeid vastaseid pole. Lootus on, et mehed tahavad oma au päästa :)

Jalgpallist mönikord jälle :)