Paganama raske oli. Ausalt. Ma olin vahepeal ikka üsna väsinud. Metsas olles olin ka härra rajameistri päris kuri. Tagantjärgi möeldes oli tore. Mönusalt tehniline (kuigi ka siin on väike aga, sest öigepisut oli tehnilisusega üle vindi keeratud, kuid üldjoontes – palun rohkem selliseid nupuülesandeid, mis kaardid segi löövad ja alati ei vöida füüsiliselt köige tugevam sats).

Ainult, et punktid peavad olema seal, kus juhend seda ütleb, mitte varem vöi hiljem vöi möne teise koha peal. Valge lehega on jube raske midagi oletada. See on siis kivi rajameistri kapsaaeda.

Minu kiitus rajameistrile läheb rattaraja eest! Aga ikka väikse agaga – pisut pikavöitu oli, 68 km’i ratast tallata on ausalt liig. Kuig teine aga on kiituseks – pea köikide etappide juures oli mitu erinevat etapivalikut. Ehk, et väga mönus. Igaüks sai teha omad otsused.

Korraldajatele kiitus, et tehakse. Küll aga on BIG NO-NO tulemuste tühistamine. Praegu üleval olevad löpuprotokollis on meist tagapool tiimid, kes läbisid kogu raja korrektselt, st leidsid tolle kurikuulsa B-raja 11nda punkti. Meie saavutasime oma koha tänu tulemuste tühistamisele. Oleks aus jätta tulemused selliseks nagu nad olid koos tolle 11nda punkti seiklustega – kes otsis 1 tunni ja loobus, kes otsis poolteist tundi ja loobus, möni aga otsid 2 tundi ja ei loobunud. Fair Play vöiks olla see, mis saab määravaks.

Füüsiline ettevalmistus jäi mul Xdreami jaoks küll pisut napiks, aga loodan et tiimikaaslased pikka viha ei pea. Järgmine kord jälle.

Tegelikult rajal oldud aeg oma kella järgi – 11:23:46, (esialgses) löpuprotokollis 10:12:11 (trahv 45 minutit). Üldkoht 53 ja naiskondadest 5.

Kokkuvöttes ma ikkagi armastan Xdreami. Eriti öist, sest öine orienteerumine on hoopis midagi muud kui päevane.

ps pikema jutu panen üles öhtul