Sport, sel nv’l oli väga intensiivne, aga meie poole pealt vaadates väga ebaönnestunud. 6 mängu, millest 5 löppes kaotusega pole just tulemus millega kiidelda. Sealjuures Soome lapssportlastele poleks küll tahtnud kaotada, aga samas …järgmine kord paremini :) Ja hea, et “Eesti koondisele” ei kaotand – see annab vähemalt lootust, et hooajal me päris hätta ikka ei jää. Kuigi saab olema meeldivalt pingeline.

Ah-jaa ühel päeval neli mängu on ikka ilmselgelt liig, mis liig. Samas jällegi – turniirid on alati mönusad. Selline veider chill :) Öhtuks teevad köik teise-päeva-naljasid. …möned pildid on siin.

*****

Pimepeitust olete mänginud kunagi? Absoluutselt sobiv augustiöhtu (-öö) mäng. Lühidalt on mäng selline: üks mängija peidab end ära ja seejärel asuvad teised teda otsima – see, kes üles leiab, jääb vaikselt sinna peidukohta teisi ootama – nii kogunevad löpuks köik mängijad sinna peidukohta. Viimane leidja on järgmine peitja. Asja völu seisnebki selles, et öues on pime ja kui tumedates riietes kuhugi puu otsa vöi pöösa alla end ära peita, siis vöib ikka jupp aega minna enne kui keegi üldse kedagi leiab. Uskuge – ka täiskasvanud inimestel on peituse mängimine absoluutselt naljakas :)

*****

Jöudsin ma vaevalt kirjutada, et mu tervis on korras ja köik on hea, kui suutsin mönusalt kuskilt külmetuse külge saada. Kurguvalu on päris muljetavaldav, rääkimata sellest, et nina lihtsalt tilgub. Ma ei jaksa nii palju nuusata ju.

*****

Ah-jaa…. mu telefon läks rikki. Ja see ei meeldi mulle ikka kohe üldse. Nojah, oligi juba väga ebatöökorras telefon, aga pahalugu on see, et mul oleks telefoni mälust vaja nii mönigi number ja sönum kätte saada. Paha!

Uue telefoni väljavalimine on üks illllge kepp. Maioska seda teha ju. Esimsel kiirvaatlusel jäid silma sellised Nokia mudelid nagu – 6300, 3110c, 5310, 3500 – köik sellised lihtsad telefonid, ega ma ei kasuta ka telefoni muuks kui helistamiseks, sönumeerimiseks, äratuskellaks ning kalendriks. Soovitusi kellelgi?