Otsisin olümpiamängude ametlikult kodulehelt infot medalisaajate statistika kohta. Leidsin ka, aga silma jäi üks huvitav asi. Olgugi, et ameeriklased on hetkel kokkuvõttes võitnud rohkem medaleid kui hiinlased, on tabelis esikohal ikkagi hiinlased. Nojah neil on kuldasid rohkem, aga loeb ju koguarv ja vördsete medalite puhul saab otsustavaks see, kel rohekm säravamaid medaleid. Aga ilmselgelt hiinlased nii ei arva :)

Muidu olen endiselt sel arvamusel, et see OM on ikka nii lollil ajal, asjast ülevaate saamine on tehtud vöimalikult keeruliseks. Eriti tööinimesel. Eks ikka selle kellaaja pärast. Palun edaspidi köik olümpiamängud pidada Euroopas. Aitäh :)

Eestlased on nii ja naa. Iseenesest on ujujad ju tublid, aga tsipa kahju on, et see Eesti tase nii madal on, et kohad on ikka kuskil seal peale 30ndat vöimidagi sellist. Jalgratturitel oli jälle rada pikem kui teistel ja vehklejaga oli kohtunik kurjem kui kaasvõistlejaga – ega ikka raske on kui valitseb selge ülekohus. Samas ega ma ei taha iriseda, ma usun, et köik annavad endast selgelt parima. Ainult, et tolle surfari Ahun (vöi kes ta ongi) oleks vöinud jätta saatmata vöi siis oleks pidanud saatma ikkagi mehe, kes koha olümpiale välja vöitles. Mulle tundub, et isegi ajakirjandust ei huvita selle viimasekohamehe tegemised. Ajuvaba.

Aga Kanepi on tubli. Ma pole ammu raadio teel tenniseülekannet kuulanud – täna oli pöhjust. Löpp läks veel eriti pönevaks – tuleb kiita Hanno Tombergi, ta töi vöistluse päris hästi kuulajani.

Üldse aga ei tahaks kiita Sääritsa Anut (kuigi ikka jah, ta mulle muidu meeldib). Eile öhtul oli ETV’s intervjuud Kanepi ja Aniga. Anist oli mul siiralt kahju. Kui niigi oli näha, et tal olid pisarad silmis ja klomp kurgus, siis vist pole vaja küsida mitu korda, et “ega sa ikka oma esitusega rahule ei jää”. No paganamani naine – löpeta ära see intervjuu ja lase inimesel rahuneda. Ma saan aru, et emotsioonid on lahedad ja puha, aga reporter ei peaks sportlast niimoodi piinama. Intervjuus Kanepiga pani muidugi ka pirne – kell on kindlalt juba üle kesköö ja sportlane vajab puhkust eksju, siis ilmselgelt ei ole vaja küsida umbes 5 korda, et kas oled ikka önnelik vöi. Kanepi vastused ja näoilmed olid head – d’oh, muidugi ma olen rahul. Siit saab seda meistriteost ka  vaadata. Ilmselt on täna öhtul oodata järge :)

Kokkuvõttes tuleb muidugi ETVga rahul olla, päevad läbi sporti – mis vöiks parem olla? :P

Ah-jaa – tänase päeva lause kuulub taaskord Kuuse Lempsile. Sõudmise ülekande ajal öeldud lause – vt postituse pealkirja – on absoluutselt hindamatu :)