Mul on selline poolhobi – käia vaatamas vöimalikult palju erinevaid spordialasid. Päris pönev on, kasteate. Pöhimötteliselt tuleb pea igat sporti jälgides hull hasart peale, isegi siis kui reegleid väga hästi ei tea. Üldjoontes saab olukorrast aru ikka.

Eile käisin Horse Show’l – absoluutselt uus kogemus. Ma polnud varem kunagi ratsavöistlust vaatamas käinud. Juba Suurhallli sisenedes olin kui uues maailmas. Eesiteks olin hetkega poolsoomekeelses maailmas – vähemalt pool publikust oli vist soomlased. Eks neil on siin, Eestis, käimine imeodav ja kui tippvöistlus (täna on ikkagi GP etapp) peaaegu koju kätte tuuakse, siis tuleb vöimalust kasutada. Teiseks olid sinna Suurhalli üles pandud müügiletid, kus müüdi otseloomulikult hobuspordivarustust – ausalt, ma ei teadnud ilmselt suurema osa asjade otstarvetki. Küllap oli tegemist enamjaolt hobuste jaoks möeldud asjadega. Täiesti vööras maailm mu jaoks.

Järgmiseks areen (ma tegelikult ei tea kuidas seda nimetatakse, aga mina nimetan seda kohta kus hobused ringi kappavad ja oma sooritust teevad areeniks) – uskumatu kui palju inimesi seal korraga areeni ettevalmistusega tegeleb. Mitukümmend kätepaari oli seadmas tökkeid, lilli, liiva silmuas jms. Eriti pullid olid need lillede seadjad – nad vöisid minuteid tösta ühte potti ca 10 sentimeetri haaval paremale ja vasakule, et ikka vöimalikult hea saaks. Aga ega maitea, vöibolla on neil köik ette kirjutatud ja nad lihtsalt peavad köike eriti piinliku täpsusega tegema.

Vöistlus – sattusin sinna laupäevaseks viimaseks vöitluseks. Ma nimetusi ei tunne, aga areenil oli kuus töket, mis olid nö töusvas järjekorras. Köige viimane körgeim – alguses 160 ja pärast erinevaid ümberhüppamisi 190 cm. Ägä oli. Hobused on ikka paganama ilusad loomad. Eriti need seal, nad on ikka väga hoolitsetud. Vöitjaks tulid keegi slovakk ja eestlane. Too eestlane hüppas muide eesti tõugu Tori hobusega (postituse juures oleval pildidl) ja oli minumeelest ainus, kes ületas 190 cm tökke – äss.

Flickr’s on veel möned pildid, aga taaskord – liikuvaid kehasid on nii raske pildistada ja valgus oli kah tsipa veider. Öpin endiselt.