…ja need naised ei ole viletsad naised, vaid kasutasid täielikult ära neile antud  vöimaluse, st Levadia (eelmise ja ka töenäoliselt selle aasta meisternaiskond) pisteti kotti tulemusega 1:0 ja pronks on nüüd kindel. Nii armas :)

Ma polegi olnud kunagi A Le Coqil nii, et pealtvaatajad on umbes 30 ja nendest ca 2/3 on emotsionaalsed vene rahvusest Levadia lapsevanemad-söbrad-pereliikmed. Need Levadia poolehoidjad väljusid pärast Flora väravat endast ikka nii humoorikal kombel, et mängu löpuni jäänud ca 20 minutit oli selja taga kuulda päris naljakat vene keelset söimu ja torisemist. Ma vene keelest just palju aru ei saa, aga noh see oli lihtsalt naljakas. Ei tea mis häda neil selle neile löödud väravaga on – pea alati kui Levadiale lüüakse värav, on selles süüdi ikka kohtunik. Selles kolmapäevaseski mängus sai kohtunik üsna kurja jutu osaliseks, veel pärast löpuviletki. Kahju natuke, et ei osata kaotada – kohe on üks viu-viu-viu lahti. Lollid!

Meeldiv öhtu oli igaljuhul. Tegin paar pilti ka, aga ma kordan ennast juba eiteamitmendat korda – mul on selles vallas veel paganama palju öppida. Pa-ga-na-ma!

Meeldivalt tühi staadion :)