Mul on O-hooajal neli kindlat eesmärki – Jüriöö, Jukola, KlubideKarikas ja AastaKetz. Kui hooajal neljast eesmärgist kom täita, siis on peaaegu hästi läinud. Korda läinuks ei saa hooaega lugeda seepärast, et Inx on ikka veel alistamata (ma pean ju korra aastas suutma teda vöita) – isegi Ketzi reeglitega ei önnestunud. Eelmisel aastal sai vähemalt nooleviskes ja seetöttu summa-summaarum Inxist parem oldud. …aga noh Aastalõpu vöistlus on veel tulemas, mul (meil) on veel vöimalus. Inx – ole valmis!!! :)

ketz20081Päeva-öhtu-öö sissejuhatuseks toimus väike sportlik pingutus, mis oli külalisesinaja Risto poolt ettevalmistatud ning läbi viidud väga kiiduväärselt. Esialgu ei saanud ma kaardist töesti la essugi aru, vihje peale, et keera kaart ikka öiget pidi kätte, tekkis mul’gi selgus – selgepilt, tuleb punuma pista. Kohe alguses tabas mind sama effekt, mis eelmise aastal öisel Xdreamil, kus Kääriku kaardil olid körgusjooned ära vöetud ja punktid olid justnagu “koht metsas”. Äratundmine seisnes just selles reljeefi puudumises – mulle kui pöhjaeestlasele on normaalne, et kohati on metsas auk vöi tipp, enamaks meil siin pöhjust pole. Suur oli imestus kui metsa sisse keerates suusamägi hopsti 2008-11-01-1välja ilmus – justnagu eiteakust. Startisime Avega koos ja mötlesime, et oleme marukavalad ning löikame mööda lagedat punkti. Tühjagi see kaval möte oli, sest nagu üsnapea selgus oli see Möedaku mets äraütlemata risune ja tavaliste jooksutossudega polnud seal jooksmine teab mis tantsupidu. Kasutasime siiski ära viimastenastartinute eelise ja edaspidi lippasime mööda sissejoostud lohasid – sipsti teine ja kolmas punkt vöetud. Jöuamegi järgmise Ketzi eripära juurde – lisaks O-jooksule on alati mingi boonus lisaks – seekord pidi iga ringi järel tegema söögipausi, vöimalus oli valida süsivesikute vöi valgusüsti vahel. Jehuuu! Sweet. Surusin ülivägamagusa siirupi sisse ja punusin edasi.

Teine ring oli nö tavalise kaardiga jooksmine, aga noh see paganama Möedaku on nii mägine, et pool aega 2008-11-01-0pidi niisama selg köveras ja käet pölvedel mäest üles rühkima. Sellel ringil önnestus mul ka Ave eest ära joosta, aga nagu hiljem selgus, siis mitte kauaks. Valgusüsti suutsin taluda tänu rajameistri poolt pakutavale veele (sest teadupoolest ma muna ju niisama muidu ei söö).

Kolmas ring oli bingo :) …kohe alguses. Mitte ei saanud aru kuhu ma läksin, kindad unustasin ka söögipunkti ja nii ma siis külmetasingi oma näppe seal metsa vahel uitades. Mingil arusaamatul pöhjusel tuli mul äkki imeline selginemine ja ma isegi sain aru, kus ma olin. See selgeks tehtud, suutsin punktigi vöetud. Küll, aga olin ma seal metsavahel uitamisega nii palju aega veetnud, et sain punktis taas Avega kokku. Prrrr…. nöme. Samas muidugi sai edasi koos minna, vanema öe peale on alati hea 113loota :) – viisakalt kuni viimase punktini. Siis vötsin jalad köhu alt välja ja punusin nii nagu jöudu veel oli. Ca minutiga jooksin eest ära. Tublilaps!

Kokkuvöttes väga mönus O-jooks. Kuni 31. detsembrini tuleb nüüd pausi pidada ja vormi koguda :)

Tulemused / Vaheajad

Peale jooksu oli saun ja siis on ma ei tea mis juhtus, sest pittu läks keegi juuresoleval pildil köige vasakpoolsem. Tundub, et kohtas seal teisgi karvaseid ja sulelisi. Mina ei tea midagi, pole kunagi näinud :)