Erinevate asjaolude kokkulangemise töttu vaatasin kolmapäeval Eesti-Läti mängu kodus, telekast. Ammu pole sellist erakordset lugu juhtunud, aga sellest kirjutasin juba kunagi enne.

094Kui ülekanne on ETV pealt ja ülekannet teevad eestlased, siis ülekanne üldjuhul sakib. EM’id ja MM’id sakivad vaid siis, kui kommentaatoriks on Kaljuveer. Champions Leaguet önneks ETV üle ei kanna ja seda kannatab telekast vaadata küll, kuigi enne play-offe ma eriti ei suuda ka seda liigat jälgida. Jalgpalli peab ikka koha peal vaatama, see on hoopis teine fiiling kui telekast. Sama ma olen muidugi öige inimene rääkima, arvestades, et eestikaid jöuan ma haruharva vaatama. Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada…

Too mäng lätlastega. Einoh andke andeks, aga jube igav mäng oli. Ja miks, oh miks oli koondises selline mees nagu Viikmäe, absoluutselt käsitlematu. Kui tegemist oleks jää- vöi saalihokiga, siis saaks ta oma nimele väravasöödu, aga kuna jalgpallis väravasöötu ei loeta, siis vöiks ta olemasolu platsil hinnata nulliga. Ei mäletagi, et kommentaatorid ta nime palju rohkem kui selle väravasöödu ajal oleks kasutanud. Miks ei anta vöimalust noortele mängijatele, vaid kasutatakse nullmängijaid jääb mulle täiesti arusaamatuks. Ja mis taktika on see, et ärme igaksjuhuks ca 50ndal minutl vahetusi tee, et kuskil 80-85 minutil on hulka ägedam vahetusmehed sisse panna. Tegemist oli ju söprumängu, antagu vöimalusi vöimalikult suurele hulgale mängijatele. Noored vähemalt tahavad ennast näidata, vanuritel on töitsa suva, mis toimub. Jube kahju on ka, et Bärengrubi asemele pole kedagi panna – ta jääb tsipa nörgaks vöinii. Üldiselt paluks mitte rohkem selliseid mänge näidata, ma ei viitsi igavleda :)