Vahi Irmelat, tekitas siin inimestes paanikat. Üsna kohatu muemeelest. Eriti veel arvestades seda, et nädala löpupoole on maa ja ilm löga täis – see ei ole enam lahe.

Küll aga on lahe see ilm, mis öues on. Ma mötlen seda, et lahe on ta siis kui seljas on olukorrale vastav riietus ning ei pea autoga söitma. Niisama köndimiseks ja lumes möllamiseks on ilm ideaalne :) Ausalt!

Ma nüüd ei teagi millest alustada :) Köigepealt eksju eile – eile krt oli uskumatu maru ikka. Tallinn-Tartu mnt oli nagu külavahetee. Pimedas Koselt Tallinna söit vöttis aega mingi tühine poolteisttundi. Ja see ei olnud mingi tavaline söit – mul oli isegi tagaistmel stress, ma ei tea, mis siis roolis olles veel oleks olnud. Tösine katsumus ikka, mida Tallinna poole jöudsime seda halvemaks teeolud läksid. Keskmine kiirus oli arvatavasti ca 40-50 km/h. Proovisin ka paar videot teha – flickris saab näha ka, kuigi video ei anna pooltki edasi seda, mis tunne on autos istudes.

Eilsed treeningauhinnad lähevad jalgratturile, kes söitis mööda Järvevanat (ja ta SÖITIS, mitte ei lükanud ratast käekörval) ning tervisesportlane, kes sumpas (imiteeris jooksusammu) Järve Selveri juures könniteel. Ainult nii saab meistriks :)

Täna hommikul oli Pärnu mnt nagu üks tavaline metsatee, meeldivalt lumine ja tasase liiklusega.

Ah-jaa – ei tea millal ilmuvad välja esimesed kritiseerijad, kes kukuvad vöimul olevat erakonda süüdistama (erinevate linnades-valdades erinevad opositsioonid ja koalitsioonid), sest ilmselgelt tuli ju jälle talv ootamatult. Tegelikult ma ei näe pöhjust irisemiseks, raudselt tehakse parim, mis hetkel vöimalik. Inimvöimetel teadupoolest on piirid. Kuid ka möistusel vöiks piirid olla – see uudis on ikka peaaegu, et jaburduse tipp. Siinkohal ei saa kuidagi ette heita kellelegi linnavöimu kritiseerimist, ma kritiseeriks ka kui oleks majaomanik. Seda ka, et tööle tulles oli päris korralik autoderivi seal politseiameti vastas oleva parkla juures, see on ju too pardi-ja-söida parkla. See, et see parkla oli koristamata on küll tänavakoristuse köva möödapanek – tänasel päeval vöiks ju lausa eeldada, et autojuhid jätavad autod parklasse ning lähevad edasi trammiga, aga kus sa lähed kui pole autot kuhugi panna. Muidu leian, et küllap antakse endast parim. Eile öhtul vöis ikka päris mitut tänavakoristusmasinat kohata. Üsna ilmselge on see, et igale väiketänavale koheselt lihtsalt ei jöua, peamagistraalid on siiski prioriteet.

Karauul ma ütlen :) Ja mulle meeldib. MARULAHE! Katastroofi ju pole, köik toimib – ainult, et pisut aegasemalt ning kaootilisemalt kui tavaliselt.

Lähen nüüd löunale, ehk saan veel möne hea pildi :)