buldogMiks on nii, et kui eelmine öhtu on pikale läinud, siis järgmisel päeval on köht nii tühi koguaeg, et mine või hulluks? Mulle ei meeldi see üldse. Ei ole see, mis te arvate, on lihtsalt selline väga väsinud ja närtsind tunne – vöiks hoopis kodus magada vöimidagi. Eile läks nii nagu körvalolevalt pildilt näha vöib. Ja ei olnud pikalt, lihtsalt mu tervis ei ole enam sama, mis aastaid tagasi :) Väga häbiväärne muidugi, niimoodi kesknädalal eksju – aga mis sa teed kui juubilar ühtäkki poolteist kuud hiljem otsustab sünnipäeva pidama hakata. Löunale läksin asjaolud kokkulangemise töttu juba enne kella ühteteist, kusjuures Mauruse Pubi avatakse alles kell 11, kuid önneks oli teenindajatüdruk vastutulelik ja lasi meid 10.53 juba sisse sooja. Toitu sai küll tellida alles üheteistkümnest, aga ei hullu – meil Sikiga jätkus juttu küll. Kauemakski :)

Ennelöunal verivorsti ja hapukapsa söömine on ju absoluutselt normaalne, eksju? No nii paganama hea oli, ainult et nüüd on köht taas tühi. Minumeelest pole ta täis olnudki. Sekretäri poolt pakutud minibanaan polnud isegi näljapetteks sobiv. Köht on ikka nii paganama tühi. Pa-ga-nama! Ma saan nüüd aru küll miks Tädi Kustuber Slovakkias suure pitsa ja pasta pintslisse pani pärast toda ühte öhtut. Vöi oli see enne seda, mitte ei mäleta :)

Endalegi üllatuseks olen asjaolusid arvestades olnud tööl märkimisväärselt usin. Ma suudan end ikka veel üllatada. Ainuke paha on see, et kell ei liigu kuidagi edasi – üldjuhul jaguneb tööpäev ajaks hommikust löunani, siis löuna ning seejärel juba kella 5’ni rapsimine. Täna ei taha see kell kuidagi 5 saada, keera vöi ise kella edasi. See on kindlasti sellest, et tavalise löuna ajaks olin ma juba kontoris tagasi. Jälle halb :)