Noh teate, ma olen ju hea tädi, eksju :) Aegajalt käin lastega kinos vöi olen muidu ägä (jaa, tegelt ka!!!) – eile aga tegin lastele jõulukalendri. Olen viimasel kolmel aastal proovinud ise midagi teha. Esimene kord kukkus eriti äbarik välja, noh aga arvestades, et ma tegin seda ca tunniga vöi nii, siis tuli välja küll. Eelmisel aastal tegin ümrikutega variandi – igal päeval üks kalender, milles mingi maiustus. Sellel aastal aga tegin pöhjalikumalt ja mu meelest tuli hullult hästi välja – ma ise olen marurahul :)

Vahendid, mida tarvis – karp, pael, värviline paber, pakkepaber (ma kasutasin ajalehte), liim, käärid ja kommid. Ei midagi keerulist – 25 kommi, igaüks erladi (pakke)paberi sisse, paelaga kinni ja paela otsa paberilipakas numbriga 1-25 ning hopsti valmis. Geniaalsed asjad ongi lihtsad! Neli ja pool tundi nokitsemist ning neli “kalendrit” oligi valmis. Vahepeal olid suusatajad jöudnud söita poolifinaalid ja finaalid sprindietappidel ning Rock oli kaotanud Zalgirisele – terve päev oli mööda veerenud. Aga nagu öeldud, see väärid küünlais. Veenduge ise :)