Tema vöitis :) Aga noh mulle kuulus emotsionaalne vöit:
– ma surusin maailmameistri kätt :) (olin sunnitud olema võistluste avaja ja andsin maailmameistrile nänni)
– ma kaotasin maailmameistrile vaid minuti ja kaheksa sekundiga* :)

Üldiselt oli pühapäeval Tallinna Spordihallis esimene sise-O etapp. Kui toodi välja, et stardib ka maailmameister, siis ei saanud ju jätta kasutamata võimalust ja pidi enastki kirja panema – kus minusugune päevakusportlane ikka meistritega ühele rajale satub. Nüüd sattusingi :)

Eeljooks. Mulle jääb päris arusaamatuks mismoodi see Piibe Tammemäe 9 sekundiga esimesse punkti jöudis, see lihtsalt ei ole füüsiliselt vöimalik või noh järelikult on kui SI-ajad nii näitavad. Ma ei saa aga siiamaani täpselt aru kuidas ma neljandast viiendasse punkti läksin, sest mitte ei meenu, et ma oleks vahepeal teisele korrusele läinud – aga kuna muudmoodi ei saa, siis küllap ma ikka läksin. Ja kaheksandast üheksandasse oleks pidanud suure ringiga jooksma – jälle ei mäleta, et ma nii oleks teinud, aga mu mälu on viimasel ajal teisigi kustumise märke näidanud :) Püha püss, vaatasin, et ma olen sinna üheksandasse jooksnud kolmanda ajaga (25 sekki), ilmselt oligi siis see ringi minek hea idee. Ma nüüd ei teagi, kas see on hästi vöi halvasti, aga kaotasin selle väikse jupiga maailmameistrile (kes oli etapi kiireim) 6 sekki. Vähemalt olen jooksnud eeljooksu töusvas joones, aga oleks vöinud na-tu-ke-ne kiiremini, natukene!

2008-11-30-sise-o-eeljooks13-27 kohajooks.
Esimene pool. See läks üldiselt peffe, ma olin omadega ikka nii krussis vahepeal, et hoia ja keela. Tuleb järgmisel korral targem olla – pigem seista ja vaadata kaarti kui loota mingile tobedale vaistule, mida mul niikuinii ei ole.

2008-11-30-sise-o-17-iTeine pool. Kaheksanda punni vötsin Ella Shvediga koos ja no kuulge – temast ma pean ikka kiirem olema. …tühjagi ma olin. St kiiruselt vöisin ju olla, aga seesamunegi kui pea ei löika siis löikavad jalad – olin oma arvates kaval ja panin kohe sellest parempoolsest trepist alla, et voh punkt on siinsamas ja noh …oligi, aga paganama nöörid olid vahel ja ma pidin hullult suure ringi jooksma enne kui punkti jöudsin. See Ella vöttis punkti mu’st varem – fakk noh. Fakk! Muidugi tagantjärgi kaarti vaadates saan minagi aru, et OLEKS pidanud tulema alla tollest vasakpoolsest trepist, siis pisut slaalomit lintide vahel ja hopsti punktid. OLEKS-POLEKS-TULEKS! Edasi oli mul juba suva, kulgesin niisama löpuni.

2008-11-30-sise-o-17-iiÜldiselt tagantjärele tarkusena olgu öeldud, et ringi jooksmine ongi sise-O’l öigem valik. Tühja see labürindis seiklemine, mine parem ringi ja uha täiega. 21. detsembril on vöimalus ennast parandada Tallinna Reaalkoolis. Ja see saab olema väga (I mean VÄGA) huvitav, sest joostakse neljal korrusel ning omavaheline silmside on oluliselt halvem kui spordihallis.

Sise-O on ägä!

Tegin möned pildid ka, aga nagu alati pean enda vabanduseks ültema, et sportlased on nii paganama liikuvad, hallis on pime ja ma ei oska seda asja.

* seda, et rada oli imelühike ei pea ju mainima :)