…niimoodi ikka klientidega ei teha. Krt noh.Ma olen suht häiritud sellisest hoolimatusest klientide vastu.

Klöpsisin pühapäeval ühe filmi täis, film ise vist oli masinas oma poolteist aastat vähemalt. Oli aeg, eksju. Viisin tolle esmaspäeval Fotoluksi Viru Keskuse esindusse ilmustusse. Öeldi, et neljapäev saab kätte. Köik oli väga hästi.

Läksin siis täna Viru Keskusesse piltidele järele, endal sees selline mönus ootus, et ei tea ju täpselt mis pildid seal filmil on. Jöuan kohale ja vaatan, et täitsa tühi ruum. Täiesti! (Klaas)Seinale oli pandud silt “KOLIME!KOLIME!KOLIME!” ja plaan, et kuhu nad siis kolivad. EI SÖNAGI sellest, et nad olid eile ja on ka täna suletud ning avatakse alles 12. detsembril ehk reedel. Otsisin üles siis nende uue boksi, ronisin ehituskile alt sisse ja nöudsin pilte.

Fotoluks: Oiaiei teate neid täna küll ei saa, me kolime.
Mina /vaatan neid esialgu imestunud pilgul, et  WTF/: Jah, ma tean, et te kolite, aga mulle lubati neljapäevaks pilte.
Fotoluks: Jajah, aga praegu neid ei saa, me kolime, meil pole arvutit sees.
Mina: Ei teate, ma pidin neljapäeval pildid kätte saama ja tõenäoliselt on need valmis – ma sooviks oma pilte.
Fotoluks: meil olid sildid väljas, et me kolime.
/olid jah sildid, aga kuupäeva polnud/
Mina: Kolite jah, aga te ju teadsite, et te kolite, miks te siis lubate pilte, kui neid ei saa.
Fotoluks: Ega me ju ka ei tea, millal ehitajad saavad
Mina: Aga te teadsite, et te lähiajal kolite, hoiatanud siis mind.
Fotoluks: mök-mök-mök aga ma ei saa praegu midagi teha
/vahepeal sekkus vestlussse üks noorhärra, kes arvas, et äkki ikka vaataks, et pildid on valmis – anname ära. Tütarlaps, kellega ma vaidlesin polnud sellega nöus/
Fotoluks: Aga tulge homme vöi ülehomme
Mina: Ülehomme on laupäev ja ma töesti ei tule linna laupäeval
Fotoluks: aaa… nojah
Mina: heaküll, ma tulen homme, aga ma eeldan, et ma ei maksa siis täishinda.
/Fotoluksi tüdruk ajab ikka oma kolimise jama/
Fotoluks: Seda ei saa mina teile öelda, seda peab juhataja ütlema.
Mina: Kus juhataja on?
Fotoluks: Löunal
Mina: Kas ta homme on olemas?
Fotoluks: Mnjaaa…. nojah vöibolla.
Mina: Nägemist!

Ma ei tea mida tarbijakaitse asjast arvaks, aga ma ei näe küll pöhjust, miks ma peaksin maksma täishinda selle eest, kui nad ei tee valmis pilte päevaks, mis on lubatud. Arvestades, et nad teadsid oma kolimisest ilmselt ka nädala alguses, siis oleks olnud vähemalt viisakas mind hoiatada, et me kolime – vöibolla on parem minna mönda teise stuudiosse. Eks homme läheb vöitluseks :) Ei tahaks nagu tühja maksta.

Ah-jaa. Täna – TÄNA – on Fotoluks üles pannud uudise, et nad on suletud 10 ja 11 detsember. Tule eile meile!

Viru Keskuse Fotoluks kolib suuremale pinnale!

Lisatud 11.12.2008

Seoses kolimisega uutesse ja parematesse ruumidesse on Fotoluksi Viru Keskuse kauplus suletud 10 – 11. detsembril. Avame kaupluse uuesti reedel, so 12. detsembril ning asume seejärel vanast asukohast teiselpool koridori, Postimaja poolses väljapääsu nurgas, otse Swedbanki kontori kõrval.