Paganama Fotoluks. Täna hommikuks on eilset uudist uuendatud…

Viru Keskuse Fotoluks kolib suuremale pinnale!

Lisatud 11.12.2008

Seoses kolimisega uutesse ja parematesse ruumidesse on Fotoluksi Viru Keskuse kauplus suletud 10 – 12. detsembril. Avame kaupluse uuesti laupäeval, 13. detsembril ning asume seejärel vanast asukohast teiselpool koridori, Postimaja poolses väljapääsu nurgas, otse Swedbanki kontori kõrval.

WTF?!?! Kui ma piltidele järgi lähen, nii nagu eile lubati, siis ei tea mida mulle öeldakse? Täishinda ei tohiks nad isegi küsida enam. Mis klientide kohtlemine see selline on? Kas nad eile ei teadnud kui kaua nad kolivad? Naljamehed!

Vöiksin kirjutada ka sellest, et kui kellelgi on vaja teha suurt trükki kapale, siis ärge seda Fotoluksist tellige – suhelge hoopis firmaga Digifoto. Koduleht on sellel Digifotol jah selline mitteköigemoodsam, aga see ei vähenda kuidagi nende töö kvaliteeti. Kui ma esimest korda kapale pildi teha lasin, siis proovisin korraga kahes erinevas kohas – nii Fotoluksis kui ka Digifotos. Kui Fotoluksis öeldi, et töö tegemine vötab aega nädala ja sellele öige päeva keskpäeval järele minnes alles toodi pilti majja  – ootasin oma 15-20 minutit (st minu nimega tellimus oli seal olems küll, aga paberis ei olnud mitte minu pilt), siis Digifotosse saatsin pildi hommikul kell pool 8 meiliga kohale ja päeval kella 14’ks oli pilt valmis. Millest me räägime üldse eksju :)