Seoses selle Ritari Ässäga tulid mul igasugu muud vanad lapsepölveseriaalid meelde. Põhja-Eesti oli võrreldes lõuna poolse Eestiga sellevörra önnelikumas olukorras, et me nägime Soome TV’d ja see oli omal ajal ikka töeline rööm. Need seriaalid, mida näidati MTV pealt olid tegjad seriaalid. Ilmselt näidati ka filme, aga kuna filmid olid peamiselt öhtusel ajal, kus minusugune laps juba magas, siis nendest ma väga palju ei mäleta. Esimesed lääne filmi mälestused on vist kuskilt 80ndate löpust 90ndate algusest – suht ähmased mälestuses.

macgyverAga seriaalid. On kaks seriaali, mis meenuvad kohe une pealt – üks on too Ritari Ässä ja teine oli MacGyver. Kes siis ei mäletaks Ihmemiest? Seda seriaali mäletan ma oluliselt paremini kui Knight Riderit. Pealekauba oli too Ihmemies ikka kordades ilusam kui Michael Knight – selles polnud kahtlustki. Nagu igal vöimalikul juhul oli vaja endale elektronkella, et sellega matkida KITTi “kutsumist”, siis Imemehe soeng lausa pidi igal poisil peas olema, sest see mullet on ju lausa jalustrabavalt ilus! Tunnusmeloodiat oskas igaüks peast ette siristada, möni oskas lausa klaveril klimberdada. No oli hea seriaal, oli noh!

Teine seriaal, millega ma arvatavasti öppisin ära ka soome keele oli The Cosby Show. Ma mäletan nii ehedalt kuidas ma vanema vennaga koos telekat vaadates naersin samal ajal kui cosby-showvend ja stuudiopublik, sest järelikult oli naljakas ning pidi naerma. Vend küsis küll norimise möttes aegajalt, et mis seal nüüd naljakat oli, aga ma vingerdasin alati kuidagi olukorrast välja. Löpuks, et ikkagi aru saada MISASI see täpselt naljakas on, pidin ikka ise soome keelest aru saama. Bill Cosby ja tema perekond olid päris humoorikad tüübid :) Eriti ägedad olid vanim ja noorim tütar. Ja poeg oli ka ägä, mida vanemaks sai seda ägedamaks läks. Kunagi hiljem püüti vist veel mingit järge ka teha, aga see ei olnud NII hea kui originaal, samas Bill vedas oma sharmiga välja ikka :)

bh90210_lMu absoluutne lemmik oli Beverly Hills 90210 – olen sellest juba ka kirjutanud.Ah, mis oli – on siiani. Aga kuivörd seda toodeti kuni käesoleva sajandini, siis ei lähe see justnagu nostalgia alla. Kuigi need algusaastate osad olid ikka nii mönnad. Need riided ja soengud, autod, tehnika – pauauvauau – see oli NII hea seriaal. Jah, see on ikkagi mu täielik lemmik! Lisaks sellele olid seal maailma ilusaimad inimesed, nii poisid kui tüdrukud – köik olid maruilusad :) Oioi – nüüd läks liiga härdaks. Kahju kohe, et enam midagi nii head ei tehta.

Ka sellele seriaalile tehti sel aastal järg. Niivördkuivörd seda niimoodi muidugi nimetada saab –90210 nüüd on selle pealkiri lihtsal 90210. Selles möttes, et tegevuskoht (kool) on vist sama, Beverly Hills on sama ja Kelly Taylor on sama :) Köige parem seal seriaalis ongi Kelly Taylor, köik muu on jama. Brenda käis ka korra läbi, aga palun rohkem. Nad vöiks sinna tuua rohkem neid vanu tegelasi vöi siis löpetagu üldse see jama ära – kaua ma pean seda jama vaatama? …sest ma ju pean :)

Nüüd natuke juutjuubi :)

Köik, kes on minuvanused (ja tsipa nooremadki) teavad BH 90210 tunnusmeloodiat. Pagan, mul poeb kohe hinge soe tunne :)


Ei hakka siin iga hooaega eraldi välja tooma, meloodia jäi üldiselt samaks – muutus vaid peategelaste välimus. Olgem ausad, paremaks muutus.

Kindlasti ei mäleta paljud, et esimesel hooajal oli pea pool hooajast see tunnusmeloodia hoopis teistsugune. Hea, et ära muutsid, sest see, mis hiljem sai on parem.

Uues 90210’s on seda vana meloodiat pisut uuendatud, aga pmst on ikka sama lugu.

Lisaks oli 90ndatel veel Melrose Place, aga sellest mönel teisel korral!