Lisaks Ritari Ässäle vaatasin sel nädalal ka kinos üht filmi, mis oli halb – väga halb. Nädala filmielamus ongi nelja sönaga iseloomustatud “Halb ja veel halvem”. Ma ei teagi kumb neist halvem oli, sest kumbki ei küündind erilisele kunstimeisterlikkusele. Mis köige traagilisem – üht neist käisin ma kinos vaatamas.

my-best-friends-girlKinos vaatasin sellist filmi nagu My Best Friend’s Girl – ega pikka juttu polegi, p*sk oli. Oli jah! Sisu oli jama, näitlejatööd eriti jamad – köik oli jama. Isegi väga naljakat dialoogi ei olnud. Miks ma kinno läksin on tsipa segane lugu mulle endalegi. Elile üks tähelepanek siit – Sinu valitud filmi küll enam kinno vaatama ei lähe :) Filmi naljakaim koht on treileri löpus. Kes seda vaadata ei viitsi vöib ka vaadata vaid körvalolevat pilti.

Noja kodus vaatasin siis toda klassikat – Knight Rider – ainult, et tegemist ei olnud selle 1982 knight-rider_laastal alanud seriaaliga vaid 2008 aasta uuestisünniga. Veel täpsemalt – uue seriaali nö pilootosaga, mis andis välja peaaegu filmi möödu. Mäletate Ritari Ässa – see oli nii tegija seriaal! Ma olen selle esialgse 1982 aasta versiooni jaoks pisut noor, st ma ei mäleta seda seriaali väga täpselt, aga mäletan, et too masin oli ikka ülivinge ja need önnelikud, kes seda Soome TV pealt näha said olid ikka paganama suure önnega koos. Kes meist ei oleks teinud seda trikki, et räägib oma kella sisse “Kitt-kitt, söida kohe maja ette” vms :) Praegugi juutjuubist originaal seriaali tunnuslugu kuuldes poeb hinge selline marumönus nostalgia, olid ajad eksju. Olgugi, et ma ei mäleta köike originaalist päris hästi, tunnen ma ära, et uus versioon (nimetame seda copycat‘ks) on vana hale vari. Üks asi on parem, auto on ilusam. Aga eks too KITT2000 oli omas ajas kah väga tegija auto. David Hasselhoff on lihtsalt legend :)

Ma nüüd ei oskagi otsustada, kas jätkata selle uue seriaaali vaatamist vöi mitte. Kuigi ega see pole väga suurt edu teleekraanil saavutanud, sest esimest hooaega tehti 17 osa, viis viimast pandi “lukku” – juhul kui seriaali tootmist järkatakse, siis tehakse need ilmselt ka ära, aga paraku pole erilist publikuhuvi uus Ritari Ässa saavutanud. Pole ka ime :)


Vana-hea Ritari Ässa


Uus Knight Rider