Nüüd siis järgmine “2008 aasta parim” postitus :) Ustava Raadio 2 kuulajana olen igal aastal valinud Aastahitti. Kunagi päris ammu oli pealoosiauhinnaks mingi kodumuusikakeskus vms, see oli omal ajal köva söna – ma tahtsin jubedalt seda loosiga vöita, mittekunagi pole midagi vöitnud. Illgelt halb lugu mu meelest. Nüüd ma muidugi ei teagi, mis auhinnaks on, proovin niisama meenutada, mida ma sel aastal kuulnud olen. Kuna mulle Eesti muusika meeldib, siis nende lugude meenutamisega mul probleeme pole, aga pagan neid välismaa lugusid ei tea ma küll kunagi. Kust ma tean, kes seal raadios parajasti tilulilutab, aga önneks on meil juutjuub, kust saab köik uuema aja lood ära kuulata. Hea, et on olemas ka Aastahiti Mälupank 2008, kus on kirjas köik käesoleval aasta popid lood.

Väljamaa lood

1) Emiliana Torrini – Jungle Drum. Ametlikku videot sel lool vist pole, aga lugu ongi lives veel mönusam kui stuudio esituses. Tal on üks teine maruhea lugu veel – Today Has Been Okay, selle peale peab uurima, mida head ta veel laulnud on.

2) Jason Mraz – I’m Yours. Tegelikult on see lugu vanem (olen selle avastanud juba septembris 2007), aga kuivörd ametlik singel ning ka video lasti välja 2008 aastal, siis panen ta selle aasta lemmikute hulka :)

3) Yael Naim – New Soul. Seda lugu kuulsin Slovakkias raadiost, esitaja ütles Merli – jöudsin koju juutjuubisin ja hopsti aasta kolmanda koha lugu. Bjuutiful.

Eesti lood

1) HU – Depressiivsed Eesti Väikelinnad. Absoluutselt (märkad irooniat?) parim lugu. Selle aasta lugu! Kuna sellel lool head videot ei olnd, siis ei hakka ma juutjuubi videot siia panema, kuulata saab siit.

2) Traffic – Kesköödisko. See on ülimönus lugu, head sönad-meeldejääv viis, paremat ei saagi tahta. Originaalvideo on muidugi boonuseks, kes viistib vaatab ära :)

3) Rolf Junior – One On One. Jah, mulle meeldib see lugu ikka veel. Ärge pange pahaks eksju :)

Vot sellised lood :)