takenÜldiselt ma tühja tapmise filmide austaja ei ole, aga too Taken (imdb, wiki) oli täitsa tore vaatamine. Okei heaküll, nagu filmide puhul tavaks on suht alguses juba teada, milline löpp filmi on, aga see kuidas sinna jöuti oli päris meeleolukas. Filmi sisu ma ilmselgelt lahti seletama ei hakka, aga peaks mainima, et Liami Neesonile oli väga ebameeldiv aksent külge poogitud, mu meelest tal ikka nii vinget aktsenti tegelikult ei ole. Filmi sisuga see aktsent ka kuidagi kokku ei läinud, aga no samas ma olen ehk millesti valesti aru saanud, eksju :)

Ja ma ei kujuta ette kuidas Ameerika lapsevanemad selle filmi vastu vötavad kui Euroopasse turismireisile minejate elu nii ohtlikus valguses näidatakse. 95% juhtudest ei juhtu ju mittemidagi. Samas eksju, pean ise ka hetkel väikest plaani USAsse minna ja olgem ausad, üksi vöiks nagu minna küll, aga samas natukene kardan ka. Mitte, et ma röövimist kardaks… aga ikkagi siiski. Vaatan, kas ma ikka saan oma eelarvamustest vöitu.

Tulles tagasi filmi juurde veel seda, et ega albaanlased ka filmiga väga rahul ei ole vist, sest ega neidki heast küljest näidata. Samas venelased peaks pooli Hollywoodi filme pölgama, arvestades, et nad on pea igas filmis badassid. Bondi filmid näiteks.

Fletchu… ja filmid blogis on päris hea väljend “Steven Seageli sündroom” – see iseloomustab seda filmi ideaalselt, sest Liam Neesoni poolt mängitaval tegelaskujul on töesti täiesti üksköik, keda ja kuidas ta tapab. Ta tapab lihtsalt köik, kes vähegi ta tütre rööviga seotud on. Kusjuures nagu 13-Street FilmiBlogis tabavalt märgitakse, ei jöua sellele tütrele kaasaga tundma hakata, sest ta lihtsalt ei jää millegagi meelde. Mul ei jäänud ta välimuski meelde ja siis igakord kui isa möne uue tüdruku leidis, mötlesn ma, et voh nüüd – aga ei koguaeg oli tegemist mingi teise tumedapäise tüdrukuga.

Enivei – täitsa tore tempokas film, aga suurt kinokunsti sellest otsida ei tasu :)

Filmi meeldejäävaim kaheköne:

Bryan: I don’t know who you are. I don’t know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don’t have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that’ll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don’t, I will look for you, I will find you, and I will kill you.

Marko: [ after a long pause] Good luck.