20511Mul on suusad, mille peale on kirjutatud Nagano 1998 – arvan, et nad on umbes sellest ajast pärit. Suusakeppidele on peale kirjutatud, et nende hind on seitse rubla ja viiskümmend kopikat, ehk et vähemalt 17 aastat vanad :) Saapad olid omal ajal (arvan, et ikka seal 1998 aasta kandis) väga popid, sellised pealt kröpsuga ja körgemad, eest tolle lihtsa kinnitusega nagu tänapäeval köik saapad on. Ehk, et oma 10 aastat tagasi oli mul väga tegija varustus (välja arvatud kepid muidugi). Nüüd on ajast ja arust varustus, aga see ei omagi tähtsust, sest varustus mind töesti kiiremini söitma ei paneks. Ausalt.

2053Eelmine ja vist ka üle-eelmine talv jäid suusakilomeetrite kohalt nulli peale, enne seda sain 3 km’i kirja ja veel aasta enne seda (st neli aastat tagasi) umbes 10 km’i – pole päris minu tass teed. Vöibolla ikka käisime Merliga eelmisel aastal korra proovimas – ei mäleta, aga küllap ei kukkunud hästi välja. Eile otsustasin, et saagu, mis saab ja ajasin end Nõmme Terviseradadele suusatama. Alustasin hoogsalt ja panin esimese ringi kohe kahe töusu ja laskumisega, teisel ringil enam sinna Hobuka juurde mäele ei viitsind ronida – vötsin vaid tagumise töusu ja sellega olid minu töusud ka vöetud. Edasi ketrasin läbi suure surma veel neli umbes kilomeetrist ringi, sest olin endale lubanud, et suusatan (saagu, mis saab) tund aega. Täitsin selle ülesande ka päris täpselt – ehk, et kella panin kinni 1:02 peal (sellest on ca 5-7 minutit muidugi niisama suusakeppidel ähkimist ja krampide möödumise ootamist).  Kokku kakerdasin kuskil 9 km arvatavasti. Absoluutselt piisav minusgusele suusaässale :) Tegelikult imestan isegi, et ma nii kaua vastu pidasin – arvasin, et ma pean vastu umbes 20 minutit. Ma suudan end veel ikka üllatada.

2054Ma nüüd ei teagi, kas mulle meeldis see vöi ei. Iseenesest on suusatamine päris lahe, kui vaid sääre pealne krampi ei kisuks. Tasase maa peal vöib veel kuidagi ukerdada, aga nii kui töusuks läheb, siis on kellad – siis pole enam midagi teha.  Kuivörd aga suusatamine on üldfüüsilisele marukasulik, siis peab end vist ikka veel sundima. Järgmine märk on maha pandud neljapäevaks. Ma muidugi natuke loodan, et sajab vihma vöimidagi ning on pöhjust mittesuusatamist kuidagigi välja vabandada :)