keila-suusaradaKui Keila terviseradadel oleks seal Tankimäe juures ka piisavalt viitasid, mis juhendaks kuhu minna ja mida teha, siis oleks see rada peaaegu viispluss. Paraku jääb tolle nimetatud mäe ümbruses absoluutselt selgusetuks, et kust läheb 3- vöi 5- vöi 7-kilomeetrine rada. Eriti kui olla seal esimest korda. Ma ei saa ka praegu kaardi pealt vaadates aru, mis rada kuhu läheb. 7-kilomeetrine rada puudub sealt niikuinii :) Tühja kah. Nii ma siis tegingi seal mingit omaloomingut :) Kui juba saada metsa vahele, siis on viidad täiesti korrektsed ja köik on söidetav. Minu jaoks muidugi on oluline suusarööm (oh seda irooniat), mitte niivörd kilomeetrid – kuid siiski… arvan, et läbisin täna nii umbes kuni 14-15 km’i. Ise olen marurahul :) Oleks veel söitnud, aga kuna homme on mäng, siis ei julenud.

Kui ma veel paar korda söitmas käin, siis vöib mulle suusatamine koguni meeldima hakata.

ps pilt sport.err.ee – lumeinfo