rachel_gettin_married-posterKui Anne Hathaway peaks juhuslikult Oscari saama peaosa eest filmis Rachel Getting Married (imdb, wiki), siis pole see ilmselgelt valedesse kättesse läinud. Heaküll, ma pole näinud teisi nominante, aga ma tahan öelda, et preili Hathaway tegi RGM’s paganama hea osa.

Tema osatäitja oligi pea ainus, kes mulle köikidest nendest näitlejatest närvidele ei käinud. Öde (ehk Rachel) oli ka enamvähem ja vöibolla ka ema, aga köik ülejäänud olid liiga kriipid.

Näiteks seda näitlejat, kes mängis isa – seda olin ma just paar nädalat tagasi näinud CSI’s sarimörvari osas. Armastava isana oli teda tsipa vööras näha, aga see sarimörvari asi polnud ainus, mis mind häiris. Tollel isal oli terve filmi peas veider poolnaeratav nägu, see ei saa olla normaalne – inimesed ei ole päriselt sellised.

Vöi too peigmees – too tundus tsipa uhuuu vist :) Vaid korra (ainult korra) terve filmi jooksul oli aru saada mingeid emotsioone ta könes ja tegevuse ja see oli ka siis kui tal oli äiapapaga  (see sarimörvar) vöistlus, kes suudab nöud kiiremini nöudepesumasinasse panna. WTF eksju? :)

rachel_getting_married04Ma saan aru, et filmis oli ikkagi pulmadele eelnev nädal (tegelikult vist vaid päevad) ja puha, aga ma ei saa aru, miks peavad inimesed sedamoodi opakalt önnelikud koguaeg olema. Mulle hakkas see löpuks vastikult närvidele käima. Inimesed, olge inimesed, mitte ärge naeratge koguaeg, ärge öelge iga asja peale et köik on korras, ärge olge emotsioonideta, ärge olge köikidega söbrad – selliseid inimesi pole olemas.

Tsipa opakas ja veider film, aga Anne Hathaway oli hea. Viispluss talle selle eest :)