xdreamHuh tänane päev on korda läinud, sest sain oma tiimi Xdreamile kirja pandud. B-raja arvestuses on see juba omaette emotsionaalne võit.

Olin endale igasugused võimalikud meeldetuletused peale pannud, et ma ikka mitte mingil tingimusel ei unustaks õigel ajal stardivalmis olla. See Xdreami registreerimine on selline trikiga värk, et kui sinna hiljaks jääd, siis ei ole nii, et ah-saab-hiljem-ka – sest ei saa. Üldse ei saa! Olin juba 5-minutit varem valmis ja tegin iga natukese aja tagant refreshi, ise sealjuures looooooootsin, et nüüd möni klient sisse ei astuks. Hullult nöme oleks mind segada töö ajal, kui ma tegelen isiklike asjadega :) Vötke seda kui mu suitsupausi.

Plaks kell 12 – start! Peale möningast üritamist önnestus mul registreerimisvorm ette saada, ruttu vöistkonna andmed kirja ja perssisin nuppu “registreeri” – FAIL! Error! Mismöttes nagu? Eee…. aarrrghhh. Refresh ja kiri “Võistkond registreeritud”. Dilemma – on see nüüd registreeritud vöi ei? Uuesti ka enam registreerida ei saa, sest B-raja registreerimist enam pole, ehk et nagu oleks 10-minutiga kogu registreerimine läbi. Müstika :)

Valisin vasakust menüüst “Võistkonnad”. Esialgu olen marurahul, et näed olemegi kirjas. Lähemal uurimisel aga selgub, et oleme kirjas vaid kahel esimesel etapil. Hmm…. veider. Kusjuures raha, mida korraldajad saada tahavad on 3390 krooni kahe etapi eest. Minu parimate arvutuste kohaselt, peaks kaks etappi maksma 2930 krooni, 450 krooni tühja öhu eest maksta poleks üldse lahe. Natuke aega imestamist ja jöudsin isegi korraldajale e-kirja juba kirjutada, kui ühtäkki teatas söber Eli MSN’s, et nüüd saab jälle registreerida. Ooolrait, ruttu registreerima. Panin meid kirja ka kahele viimasele etapile, jälle 3390 krooni. Pilk registreeritud vöistkondade nimekirjale kinnitab fakti – oleme kirjas. Hea seegi :), selle +900 krooni puhat-öhu-maksu kuulub hilisemale arutlusele, peamine on end kirja panna.

Önneks selgitas korraldaja möne aja pärast, et tasuma peab ikkagi 1470 per etapp, ehk et nii nagu juhendis kirjas. Elu on ilus :) …nüüd peab raha kuskilt välja völuma.

Esimene etapp (see registreerimise oma) on igaljuhul vöidetud. Ülejäänud on juba puhas rööm :)