tallinna_suusamaraton…jäi söitmata. Täna hommikul oli Körvemaal Tallinna Suusamaraton, kuhu olin isegi kirja pandud ja mul oli tösine plaan seda söitma minna. Loomulikult mitte toda täispikka, vaid ikka seda lastemaratoni ehk 24 km’i. Minusugune oleks praegusel hetkel veel rajal vöi äärmisel juhul oleks just-just löpetanud. 24 km’i pisut üle kahe tunni on umbes selline aeg, mille ma seal töusuderikkal Körvemaa maastikul suudaksin välja söita.

Tegelikult on mul siiralt kahju, et söit jäi tegemata – ma tösiselt tahtsin seda söita, sest inimene peab elus proovima igasuguseid asju. Ka neid, mis alati väga ei meeldi.

Söitmata jäi puhtalt sellepärast, et tervis on sellinne pooletoobine. Pole nagu päris haige, aga päris terve ka pole – köha on aegajalt selline, et köhulihased saavad päris korraliku treeningu :) Homsest nimelt algab mul puhkus ja mul on plaan nädalaks teisele mandrile ära minna, seega ei saanud riskida sellega, et suurlinnas ringi luusimise asemel olen välismaa teki all ja joon välismaa teed. Kui homme oleks tööpäev, siis oleks ma täna suusatamas olnud, sest suusatamise MM’i ajal vöib ka kodus sinisel lehel olla.

Loo moraal ja järeldus – suusamaraton tuleb söita järgmisel aastal. Lihtne!