img_2350-copyÖues on maruilus päikesepaisteline ilm – natuke jahedavöitu on, aga päikese käes pole hullu. Seetöttu läksin löuna ajal jalutama. Tagasi jöudes oli sinna Harjumäe jalamile suur hulk inimesi kogunenud – peamiselt meedia (nii tele- kui ka kirjutav meedia) esindajad ja asjahuvilised vanahärrad.

Muidugi meenus mulle kohe, et öige jah täna on ju see risti paika panemise päev. Nagu öeldud, ilm oli ilus, seetöttu otsustasin ka ajaloo kulgu vaadata. Ronisin mäe otsa ja ja muudkui ootasin. Mingil hetkel tuli sealt aia seest üks meesterahvas, kelle ümber kogu meediarahvas kogunes. img_23491Jutustasid seal siis mönda aega (ERR nimetab seda pressikonverentsiks) …usutluse löpus pani enamus fotograafe punuma, telekaameradki pakiti kokku ja reporterid köndisid pea norus minema. Selge see, kell 2 toda risti üles ei tösteta. Passisin  veel paar hetke seal päikese käes mönuledes ja paraku olin löpuks sunnitud minagi tööle tagasi tulema. Nii jäigi mul ajaloo salvestamine tegemata :) Äkki siiski öhtupoole, sest lubatakse ikkagi täna veel see rist sinna üles tösta.

See rist muide on üllatavalt suur, kavandite järgi poleks arvanudki.

Ah-jaa, miks mina ja vanahärrad? Sest üks härras hakkas mu’ga kohe vestlema, et tuleb ikka üks vöimas värk. Omalaadne kogu maailmas. Ta oli ilmselgelt rahulolev ja uhke tolle samba üle :)