england-v-slovakia-frankInglastel (jalgpalluritel muidugi) on uus mängusärk ja see väärib eraldi postitust, sest önneks ei ole see särk selline nagu vahepeal kahtlustati. Önneks ei läinud too kahtlus siiski käiku, sest ma ei ole lugenud ühtki artiklit/arvamust/blogipostitust, mis oleks selle särgiga rahul olnud. Pigem otse vastupidi. See oleks olnud ikka vaieldamatult maailma köige koledam jalgpallisärk. Mulle kui Ida-Euroopa vaesele fännile oleks see muidugi kasulik olnud, sest seda ma poleks ma töesti tahtnud endale osta. Nüüd aga tehti siuke särk, et annaolla – ma ütleks, et peaaegu üks ilusaimaid, mida ma näinud olen. Teadagi miks, sest lihtsus vöidab alati. Ilus lihtne valge särk. Paganama ilus :)

Uue särgi koduleht …krt mulle hakkab ikka iga hetkega aina rohkem meeldima see särk.

Blogi Off The Post on hinnanud läbi aegade parimaid ja halvimaid mängusärke. Ma peaaegu, et nõustun nendega.

uuspluus110 halvimat särki – Top 10 worst England kits. See neljas koht oli nö eelmine särk. Küll mul on hea meel, et ma seda endale ei ostnud, eemalt vaadates polnud tal häda midagi, aga kui seda lähemalt 2007 aasta juunis nägin, siis oli kohe selge, et yaiks – see särk pole ikka see. Kole oli noh. Mulle isiklikult jääb küll nati selgusetuks miks on too üle-eelmine särk koledamate särkide TOP10’s, sest  see on ju täitsa ilus särk, eriti naise mudel. Mu isiklikud kaks lemmikut on 2002 MM’i särk (mida mul kahjuks pole) ja 2004 EM’i särk (2004 vöörsil särk on ka vägagi silmipaitav). Sellest viimasest meeldib mulle eriti just naiste mudel (sest seda ma ju oman), see särk on muide nagu kaks ühes, sest seda annab mölemat pidi selga panna. Eriti mugav :)

10 ilusaimat särki – Top 10 England shirts. Uus särk on kolmandal kohal, no töepoolest kuhu mujale ta saakski platseeruda kui medalikolmikusse. Mul on ikka hea maitse :)

new-england-kit