Kolme nädala (eelmisel reedel oli aega kolm nädalat… ja kohe sellest, et miks eelmisel reedel) pärast on Xdream ja see, et mul pole kilomeetritki ratta seljas maha söidetud, tegi mind natukene murelikuks. Ilmad läksid aina kevadisemaks, seega tuli asuda viga parandama. Noh möeldud-tehtud – viisingi eelmisel reedel oma päevinäinud vana püssi Veloplusi kevadisele hooldusele. Tehnik (vöi ma ei te kuidas neid seal nimetatakse) vaatas ratta üle, nimetas igasugu asju, mida peaks vahetama – ma muidugi ei osanud midagi kaasa rääkida, noogutasin vaid. Heaküll, eksju :)

Ei möödunud just pikka aega kui mulle sealt poest tagasi helistati …eee-ooo teie rattaga on nüüd väike probleem. Kuivörd ma ei olnud veel poest välja jöudnudki, siis suundusin sinna remondiossa. Ja edasi oli juba lugu halb, sest tehnikud-poisid näitasid mulle näpuga seda kohta, kus mu ratta raamil oli möra sees. See ei saa hea olla! Ja ega ta olnudki – vöiks ju parandada, aga midagi head sellest just ei tuleks. Vöiks panna ka vana ratta jupid mingile uuele raamile, aga ega ka see pole väga otstarbekas, sest uus ratas on ikka uus ratas.

Heaküll! Proovitagu siis mulle midagi maha müüa. Proovisidki. Pärast nädalast juurdlemist ja arutlemist olengi nüüd uue püssi omanik. Kuivörd ma ei tahtnud teda tükkideks kohe rebida (olin autoga poes ja mu väiksesse bemmi ei mahu ratas kuidagi ühes tükis), siis jätsin ta veel poodi ööbima, et homme hommikul esimese kliendina ratas koju tuua :) Saaks see öö juba kiiremini läbi!

Xdream muidugi on nüüd nädala vörra lähemale tulnud ja kilomeetreid on mul kogunenud umbes 35 (selle vana möranenud raamiga rattaga kannatab söita küll siledal maal ja nii ma siis olengi tööl rattaga käinud) – seis pole ikka veel väga roosiline :) Pühapäeval lähen teen ühe otsa, kui tervis kannatab :) Päris sadat kilomeetrit vist täis veel ei pinguta, aga proovin kolmekümne viie ikka suuremaks kerida.

Aga esitlen uhkusega – Merida MATTS SUB 60-D

meridamattssub60