l6viMa üldiselt ei usu horoskoope, sest see tundub tsipa ajuvaba. Ja mulle ei meeldi inimesed, kes küsivad enam-vähem jutu alustuseks, et mis su tähtkuju on ning kukuvad siis oma arvamust välja kujundama. See on sama hea kui suhtuda kohe kellegisse eelarvamusega… inimene on inimene.
Kuid siiski – ma loen igal hommikul lehest seda, mis mu tähtkuju kohta kirjutatakse, sest see on naljakas. Üldjuhul unustan ma selle kohe pärast lugemist, aga tänane EPL’i horoskoop ei saaks paremini öelda seda, mida ma tahaks täna kirjutada. Mõnikord ütleb keegi teine kõik vajaliku ära.

LÕVI – Võimalik, et pöörad pisiasjadele liiga suurt tähelepanu. Sind ajavad närvi asjad, mis ei tohiks kuidagi sind puudutada.

Mönevörra ma tahaks sellele viimase lause teisele poolele vastu vaielda, aga see on ju köigest horoskoop.

Pilt siit