2009-04-22-ratasHoolimata sellest, et saalihokihooaeg sai läbi ja justnagu ei peaks iga nädal kolm korda Õllepealinna ning tagasi söitma, panime Merliga täna ikkagi ratastega sinna poole ajama. Ma ei oska arvatagi, millal ma oma uuest püssist ära väsin, aga praegu olen veel affivaimustuse faasis – ratas söidab peaaegu, et ise :) …ma pean ainult natukene kaasa aitama.

Seal Pääsküla-Männiku raba vahel sai mu ratas ka esimest muda tunda. Loodan, et talle meeldis, sest edaspidi saab ta seda veel rohkem tunda. Töenäoliselt näiteks juba pühapäeval Xdreamil. Saku-Kasemetsa-Kiisa rattarada on ikka jube tänuväärne asi – eriti noh kui saab allatuult söita. Kiisal raudteeülesöidu juures ümber pöörates oli kohe tunda, et kuskilt eiteakust on välja tulnud vastutuult. Üheltki puult seda tuult küll näha polnud, aga rattasöidul andis tunda mis hirmus.

Mu uue püssiga pole isegi mööda maanteed söitmine tüütu, vanaga pidi maanteel ikka hirmsal kombel vaeva nägema. Panimegi siis vaikse tirriga Tallinna tagasi. Kuivörd hüppasime Hiiu staadionilt ka läbi (seal oli naiste karika veerandfinaal Nõmme Kalju ja Flora 2 vahel) ja jäime seda nii 15-minutiks vaatamagi, siis viimane ots koju söites oli küll puhas kannatus, sest varvastel oli niipaganama külm. Yaiks :)

Aga kuradimini – rattasöit on lahe :)

22.04.2009 – 2:19:30 / 48,34 km