Ma ei kujutagi ette kuidas näiteks ülipika hooajaga korvpallurid vöi jalgpallurid kogu hooaja vaimu värskena hoiavad. Mu saalihokihooaeg pole teab, mis ülipikk, aga hetkel on küll saalihokist niiväga kopp ees, et tükil ajal ei tahaks kaigast ja seda aukudega palli näha. Önneks ei pea ka, ilmselt paariks kuuks vähemalt. Seltskonda vöiks näha küll, sellevastu pole midagi, aga suur EI sisespordile.

2009-04-25Kuivörd ma kooli löpetasin eelmisel aastal, siis sel aastal lubati mul veel üliöpilaste meistrivöistlustel osaleda – osalesingi TLÜ naiskonnaga. Läks hästi – 3 koht, ikkagi poodium.
Aga krt kus selleks pidi vaeva nägema. Ammu pole ühe vahetusega mängida saanud. Olgugi, et mänguaeg oli vaid 2×12 minutit jooksvat aega, sai kopsu kinni joosta üsna korralikult. Kuivörd vahetusse oli pakkuda vaid 1 mängija, siis tuli platsil olla oma 3-4 minutit vähemalt. See 3-4 minutit tundub küll kökimöki, aga proovige olla poolkükakil asendis nii umbes 10 sekundit ja teha selle peale kohe üks kiire spurt, siis taas see kükkasend ja spurt ning niimoodi 3-4 minutit järjest – pole vist väga kerge, eks? :)

Nagu kord ja kohus tegime ka tiimipildi. See sai selline natukene veider, köik peale minu seisavad nagu korralikud tinasödurid. Natukene naljakas…

ps naiskondade arv oligi umbes selline, nagu meie saavutatud koht :)