2009-04-23Täiesti arusaamatu, miks siis nüüd? :) Just siis kui ma jöudsin möttes harjuda ideega, et saan TV6 (see on see Viasati kanal) pealt vaadata Meistrite Liiga poolfinaale ja finaali, vöttis Starman oma pildi ära ja ma pean rahulduma Soome YLE poolt edastava poolfinaaliga, finaali näitavad nad vist önneks ka. Lihtsalt kahel kolmapäeval avaneb kellelgi vöimalus mind vöörustada :) Mulle need Kalev Kruus ja Janno Kivisild kommentaatoritepaarina meeldivad. Oluliselt (ma röhutan, oluliselt) paremad kui (endise) KalevSpordi kommentaatorid Kaspas Koort ja Ott Järvela. Olgem ausad – Ott Järvela on lausa kohutav.

Elion ja Viasat on teadupoolest vastastiku kaks köva kivi. Kannatajaks olen ju mina :) Jaa… tegelt ka. Kallid Elion ja Viasat palun leppige nüüd ära ja tehke inimestele teene. Inimeste all pean eriti silmas spordisöpru, peamiselt jalgpalli omasid. Noh, tahaks ka ViasatSportBalticut nähä.

Kui ma olen päris-päris aus, siis mulle meeldis Starman natukene rohkem kui see Elioni digi-TV, sest et ma isegi ei tea miks… aga tühja kah – telekas ongi ilmselge ajamittevöit. Hea, et internet on.

Ah-jaa – kas ma mainisin, et ma löpetasin Starmaniga lepingu 31.01.2009? :) – siiamaani andsid nad mulle pilti niisama. Ise ka ei tea miks, önneks ei nöutud selle pildi edastamise eest ka mingit tasu, seega nende paha ja minu kena :)