xdreamKüll ma pelgasin seda esimest Xdreami, et noh vorm pole piisav ja raske on ka ja muud sada häda. Nüüd löpetanuna tahaks ära märkida, et nii kerget Xdreami pole mul veel kunagi olnud. Tahaks korraldajatele öelda, et viitsige siiski ka B-rajaga natuke vaeva näha – eriti rattarajaga. Niisama rattarallit teha on möttetu. 4 ja poole tunni peale 15 km’i rattasöitu on nii vähe, et kahju hakkab lausa. Väide, et “kolige siis A-rajale üle” ei kannata paraku kriitikat, sest A-rajal vastupidiselt B-rajale on asjad üle vindi keeratud.

Aga tegelikult muidugi ei tahtnud ma üldse viriseda, sest nagu alati peale Xdreami, olen ma paganama rahulolev. Pealekauba oman Xdreami-päevitust. See Xdreami-päevitus on peaaegu nagu joodiku-päevitus – vahe on vaid selles, et mul ei ole kätte päevitunud mitte T-särk vaid ületömmatud käised ja kindad, mida ma kanuutades kandsin. Ja siis loomulikult spordipäikesepillid. Nii ägä :)

Olgugi, et kanuu on just see, millega meie vöistkond alati hävib ja see tuul oli täna halvaksminevalt suur, tahaksin öudselt kiita rajameistrit – superhea kanuurada. Valikuid oli ikka meeletult. Hea oleks teada, et mis see rajameistri arvates optimaalseim rajavalik oleks siis olnud. Me ponnistasime ka midagi, aga ilmselt ikka maailmaparim välja ei tulnud. Samas – vahetpole, ise oleme suht rahul. Ah-jaa kanuusöidu “boonus” oli muidugi tuul – sellise tuulega pole mina veel söitnud. Eriti toredad olid etapid vastutuult, kus Monsa vahepeal täiesti siira huviga küsis, et kas me ikka liigume vöi? :)

Jooks oli hea. Vöibolla natukene oleks vöinud olla pikema, aga mina kui mittejooksja olin muidugi rahul :) See vöistkondade hajutamine oli tegelikult väga hea idee, sest see andis orienteerujatele möningasegi eelise.

Kui muidu on rattaetappidega Xdreamidel alati üle vindi keeratud, siis nüüd oli küll peaaegu et maailma köige möttetum rattarada. Isegi mingeid väga erilisi etapivalikuid polnud. Rääkimata sellest, et kogu rattarada oli ca 15 km’i (mul pole rattaodomeetrit praegu käepärast) – meie kiiruse juures oli see vöibolla 1 tund rattasöitu, meestel polnud sedagi. Ja seda on natukene vähe.

Ilmselgelt on aru saada, et rajameistri pöhiröhk läks kanuurajale. Proovi järgmine kord natukene veel, muidu tip-top töö :) Muidu on meie vöistkonna eelis olnud ikka orienteerumine, sest seda ma ju oskan, aga nüüd kui o-oskus oli nii väheseks viidud, siis oli kahju, et vöimule pääses vaid räige füüsiline jöud kanuuetapil. Ka nendest vöistkondadest on kahju, kes muidu löikavad loorbereid rattarajal – neile tömmati nüüd küll kott väga kurvalt ölgadeni pähe.

Homme vaatan asja täpsemalt. Aegasid ma mötlen.

Ah-jaa korraldajatele – laske Siimul rada teha. Siim keeran küll nati üle vindi ja kiusab sportlast, aga ta teeb väga-väga-väga huvitavaid radasid. Mis peamine – vaheldusrikkaid.

Aga üldiselt Xdream on lahe :) Ootan 27. juulit :)