teemearaTähendab, ma lugesin nüüd selle Teeme ära! Minu Eesti kodulehe enamvähem läbi ja mulle jääb ikkagi arusaamatuks, mis on selle asja eesmärk. Ma k0rra mötlesin, et ma ei kirjuta sel teemal, sest kuidagi on üldiseks ühiskondlikuks arvamuseks välja kujunenud see, et kes ei taha kaasa lüüa see on tagurlik ja vinguja. Teate –  ega ikka väga ei ole :) …aga 10’st 16’ni koosistumine ning MÖTLEMINE tundub ikkagi tühikargamisena.

Löppude löpuks ei ole ikkagi kuskil lahti seletatud, mis nendest ideedest siis saab. Igasugu riiklikel teemadel vöivad ju inimesed koos arutleda – jaa, mulle meeldib ka arutleda – aga mis on kasu kui mina-sina-ja-veel-keegi asja arutame, teatud otsuseid peavad tegema inimesed, kes on vöimul. Ning kuivörd Teeme ära! toimkond ise välistab igasuguse poliitilise seotuse ühegi parteiga (teoorias vähemalt eksju), siis ei saa ju ühtki riigiga seotud ettepanekut/ideed kellelegi maha müüa. Surnud ring, kas te ei leia?

2008-06-04Külaseltsid, laulukoordi, söprade ringid, mu poolest kasvöi korteriühistud – jah nemad saavad koos enda hüvanguks midagi ära teha, aga üldjuhul teevad need nimetatud kooslused oma talgud, ideekoosolekud jms ka ilma selle 1. mai ühismöttepäevata ära.

Üleüldist Eesti elu vaadates ütleks ma praegu, et nö juhtkont (olenemata parteist) peab vaatama peeglisse ning köigilt teiste tulude kärpimise körval tegelema ka oma tulude kärpimisega. Hetkel toimub räige oma rahvale näkku sülitame (möni ütleks lausa, et hinge s********).

Tähendab, ma nii väga tahtsin seda ära kirjutada. Ma lähen teen nüüd sporti ja mötlen samal ajal ainult häid mötteid :)