Eile tegime Mercuryga Sauel Tallinna meistrivõistlusi O-sprindis. Tundub, et tuli enam-vähem välja ka. Keegi just vihapurskeid esile ei toonud, seega vöib vist lugeda kordaläinuks. 2009-05-06 SaueNatuke kurdeti kaardi helerohelise tooni üle, aga no seal ju oligi vöpsik. Nii mönigi vöttis vale punktigi ja üks punkt oli vist pisut liiga ära peidetud, aga tegijal ju juhtub. Tasub loota, et juhtumised on nüüd juhtunud ja Eesti MV teeme veatult :)

Proovisin hea ja kurjaga pilte ka teha, aga kell hakkas juba palju saama ja kiskus pimedaks ning no teate – see hämaras pildistamine on nagu saalis pildistamine (mis teadupoolest on üks paras pain in the ***). No tegelikult päris nii hull ei olnud, aga suht keeruline ikka. Midagi tuli välja ka, aga alati saab paremini. Ma öpin. Need, mis kannatavad mingitki kriitikat on siin – Tallinna MV Sauel

Täna aga, vot täna oli taaskord päevak. Need päevakud on minu vöistlused :)

Kuivörd eelmisel nädalal jäin napilt teiseks, siis nüüd on mu jookmisel eesmärk ka – 21B tuleks vähemalt korra ära vöita. 2009-05-07 JoelahtmeBeat that – siukse eesmärgi seadsin :) Täna see ei önnestunud, olin lausa veel kaugemal kui teine koht. Puhta piinlik. Töttöelda pole väga raske arvata, kus ma need vajalikud 3 ja pool minutit ära andsin. Köigepealt minek kolmandasse, kus ma mötlesin, et olen kaval ja lähen otse, aga selline väike asi nägu sügav lohk jäi mul märkamata ja sinna see etapp siis toppama jäigi, ca minut kindlasti. Teel 6’ndasse vajusin suuna pealt liiga ära ja siis ei saanud kohe aru ka, et kus ma olen – kohe kaotatud kaks minutit. Edasi nagu väga viga ei olnudki, aga krt öudselt on vaja jooksutrenni teha – see metsajooks on ikka paganama raske :) Tahtsin jubedalt 50 minuti sisse mahtuda, aga eelviimases vaatasin, et vaid minut on veel aega – vist ikka ei jöua. Ei jöudnudki. Trenni tuleb teha!

Tulemused