Eilne Tarmaku-päevak oli nagu mingi sprinditreening. Kilomeeter siiapoole ja kilomeeter sinnpoole, lisaks veel üks ring otsa – hea oli see, et ringide vahel anti ka luba puhata. Aegasid vaadates tundub, et ma olen kokku umbe 6 minuti jagu puhanud – tegelikult oleksa vöinud rohkemgi :)

2009-05-11 R4-1Esimene ring oli köige mönnam, sest siis polnud jalad end veel väga kinni tömmanud ja noh nii muuseas sai ka järgmiste ringide jaoks teiste punktide asukohad meelde jätta. Näiteks kohe esimeses punktis oli ka üht teist punni näha, samuti neljanda juures. Viiendasse jooksin aga nii otse peale, et endal oli ka see natuke üllatuseks – olin valmistunud punkti otsimiseks.

Teisel ringil oskasin isegi viga teha :) Köigepealt ajas mind segadusse metsa all ringi kulgev peakorraldaja ja ma ei suutnud tabada eelmise ringi viienda punkti asukohta – jus see, millele otse peale jooksmise üle ma nii uhke olin :) 2009-05-11 R4-2Ja no siis tuli ägedam viga. See, et teise ringi viienda punkti körval olev lage polnud ülse lage, vaid hoopis mönus kuusenoorendik, on väike probleem. Probleem oli hoopis selles, et ma unustasin natukeseks ära kaardi möötkava ja otsisin punkti palju rohkem löuna poolt kui see tegelikult oli. Lisaks olid selle punkti piirkonnas mingid veidrad postid, mis olid ilusti puna-valgeks vööbatud – jälle segadus. Ja otseloomulikult lasin ma end segada inimestest, kes metsa all lihstalt seisid ja kaarti vaatasin – loll on loll on loll :)

Enne kolmandat ringi puhkasin veits pikemalt kui esimese ja teise ringi vahel, sest ausalt see kilomeetriste otsade 2009-05-11 R4-3spurtimine on üsna tüütu ja päris väsitav. Kohe esimesega tegin lambist vea ja pörutasin sellest kivihunnikust mönuga mööda, sest ma püüdsin metsa all tabada kahte looduslikku kivi, mitte mingit söjaväeobjekti, mis kaardile oli kivihunnikuna märgitud. Söjaväepoolt rüüstatud maa-alal oleks vöinud ju tegelikult eeldada. Kolmandasse proovisin panna nii nagu jalad vähegi vötavad, aga millegipärast jooksin puntki väikse kaarega ja nii ma etapivöitu ei saanudki. Vähemalt kaks naist, kes üldkokkuvöttes mu’st kiiremad olid, jooksid selle etapi sama kiirelt kui ma, st 17 sekundit. Löpuni oli juba niisama kannatamine.

Huvitav, mis kiiremate poiste kilomeetri aeg sellel rajal tuli? Ilmselt midagi väga kiiret, minu jaoks lausa ulmelist. Mulle oli eilne jooks selline mönus ego-boost, sest noh üldiselt on mu kilomeetri aeg metsas joostes ikka TUNDUVALT suurem kui eile. Eile sain aja sinna kanti, mis mönele ilmselgelt normaalne on ja niimönelegi ilmselgelt liiga aeglane :)

Rajameistrile kiitus selle eest, et punktid polnud peidetud. Sellisel kiirel rajal oleks äärmiselt näotu hakata punkti otsima vaid sellepärast, et see on kuhugi augupöhja surutud.

Tulemused / Vaheajad

Rattasöit koju oli nagu lödvestus :)