Mulle tundub, et me vöime vist endaga rahul olla. Mingit suurt apsu just sisse ei tulnud ja meistrid said selgitatud. Pigem kiideti, kui laideti. Vähemalt pole suurt nurinat kuskilt kuulda olnud, aga täiesti vöimalik, et ma ei tea vähemalt pooli asju :)

Ma isiklikult sain nädalavahetuselt kaasavaraks nohu ja muidu kehva olemise. Tolmused riided said vist köik kohalviibinud. Mul pole ammu nii tolmuseid riideid olnud kui pühapäeva öhtul koju jöudes.

Tuleb tunnistada, et meil on klubis tegijad tüübid – köik teevad köike, tuleb vaid käsk kätte anda ja keegi ei kurda, kui vaja siis tehakse, mida vaja. Kuivörd väsimus on nii suur, siis ma pikka juttu puhuda ei oskagi. Tehtud on tehtud on tehtud.

Kahel päeval käisin seal tolmus fotokaga ringi – möne pildiga olen ise päris rahul, ehk meeldivad osalejatelegi.

Lingid piltidele – EMV lühirada / EMV teade ja Eesti Kauss

Kes soovib suuremaid pilte kui seal Picasawebis, siis oldagu julge küsima – ma pole kade jagama.

1137Nädalavahetuse tegijad

Pressiteated mu tehtud pildiga :)
Lätis selgitati Eesti orienteerumismeistreid – Postimees
Eesti meistriteks lühirajal tulid Andreas Kraas ja Annika Rihma – sport.err.ee
Eesti orienteerumismeistrid selgusid Lätimaal – Sportnet (mis on sisuliselt sama, mis EPL)

Huvitav, et köik toimetused on sama pildi välja valinud, mu teada saadeti neid rohkem. Mulle endale ntks meeldib see pilt palju enam, aga no küllap taheti siiski kogu esikolmikut näidata.

ERR videouudis – Peeti Eesti meistrivõistlused orienteerumise lühirajal ja teatejooksus