Oleks tahtnud öudselt postituse pealkirja lisada selle “great sucess”, aga noh kolmas koht ei paku mittekuidagi seda vöimalust. Mu päevaku-eesmärk on endiselt öhus ja ootab täitmist. Küllap kunagi saab… näiteks kuskil suvel, siis kui normaalsed inimesed puhkavad, vat siis hiilin ma ikka saladuskatte all neljarile ja saavutan selle, mida vajan :)

Kohe stardist oli tunda, et eilne metsa vahel tömblemine on ikka nii jalgades ja mingit jooksukiirust (mida mul ju tegelikult niikuinii ei ole) küll kuskilt vötta ei ole. Ilmselt selle tunde pärast ma sinna esimesse punkti nii kaua läksingi ;) Etapi kiiremast lausa 40 sekki aeglasemalt. Ei tea kas 2009-05-21 Kaberneemepeaks punastama?!?! Teisega tegin juba natukene vähem viga, aga seda täpselt kuni kolmandani, kus ma kivide vahel päris hästi ära ei adunud kuhu minna vöi mida teha. Kedagi ei sattunud punkti ka, et mulle punktikohta reeta. Arvestades minu jooksukiirust on neljas ja viies täitsa OK ajad.

Sealt edasi liikusin koguaeg koos mingite oma klassi daamidega ja kuna mulle väga ei meeldi teitsega koos joosta, siis proovisin neid pidevalt maha raputada. Väga hästi see mul ei önnestunud, aga tempo hoidis see päris hästi üleval (nii palju kui see minu puhul muidugi vöimalik on). Isegi seal mereäärses liivas viitsisin joosta. Nüüd oli jälle see koht, kus ma suudan iseennastki üllatada :) Näiteks 12’ndasse minnes lugesin tipud täpselt kaardi pealt välja ja vötsin punkti enne neid tüüpe, kes mu’st metsa all mööda olid jooksnud. Mini Great success! Löpusirgel sain alles seitsmenda koha, see on lausa piinlik lugu. Rööm on muidugi see, et hooaja väike eesmärk on täidetud – ma vöitsin Inksi :) Küll vaid finišisirgel, aga siiski tuleb see endale tagavaravarjandiks meelde jätta. No et kui ei önnestu hooaja jooksul kordagi terve raja arvestuses Inksist kiirem olla :)

Arvestades, et seal löpus viga ma nagu ei teinud, siis jään ilmselgelt alla vaid jooksukiirusega. Ikka sama vana lugu – trenni peab tegema!

Tulemused