bowlingReede öhtu algas sellega, et ma olin sunnitud oma tööandjat esindama bowlinguvöistlusel. Kindlasti väärib äramärkimist see, et bowlingus pole stabiilsus mu tugevaim külg. Ainuke viis, kuidas olla kindel selles, et ma igal viskel vähemalt ühe kurika maha saan, on see, et rennid tuleb üles tösta – noh teate, nagu lastel :) Ma vöin vabalt kaks korda järjest köik maha visata ja siis umbes kolm korda renni veeretada. Mu käel ei ole seda randmeliigutust vöi mis iganes selle öige viske jaoks ka vaja on. Aga no tuleb välja, et neljasest vöistkonnast oli täpselt üks liige puudu ja ma siis läksin, sest bowling on ju tore ja kaaslasi hätta jätta oleks ka väär.

Kui ma öigesti mäletan, siis sain ma 94 punkti – see on vist päris kehvavöitu tulemus, aga vahetpole, sest mul olid head vöistkonnakaaslased vöi siis hoopiski meist veel ebastabiilsemad konkurendid, sest meil önnestus saada kolmas koht :) Veel üks ala milles ma medalit oman. Sweet!

Auhinnaks sain Pirita kirjaga sokid :)