No ma käisin kapublik eile (ja laupäeval) vutti vaatamas . Tuleb tunnistada, et rahvast oli tõesti palju. Ilmselgelt tasuta jagatud piletite jöud. Iseenesest ilus žest jalgpalliliidu poolt, sest äkki töepoolest tuleb kasvöi murdosa publiksellest 6000’ndest inimesest mönele järgnevale A-koondise mängule vöi koguni meistriliiga mängule. Meistriliiga osas on mul muidugi hea iriseda, sest ma pole ise sel aastal jöudnud rohkemale kui ühele meistriliiga mängule :) Ja siis Karikafinaali vaatasin ka. Mul on nv’l palju muid pönevamaid tegevusi kui Eesti liigavuti jälgimine. No tee vöi tina, aga need mängud pole nii pönevad, et ma neid ilmtingimata nui-neljaks peaks jöudma vaatama minema. Pealekauba on igav vaadata kui mängijaid ei tunne, Levadia ja Flora mängijad on sellised, keda ma veel enamvähem tean, aga köik ülejäänud on küll suht tühi maa. Ja kaua ma ikka kahe vöistkonna omavahelist arveteklaarimist vaatamas käin? :) Ah-jaa – Nõmme Kaljut vöiks ka ju vaadata, aga mulle ei meeldi vaadata jalgpalli nii, et vähe ruumi on. Vöib-olla vahest “säästutirbüünil” :)

Jöudsin eile mängule umbes 35’ndaks minutiks, ei hakanud kohe endale istekohta inimeste vahel ostima, st seisin niisama tegelesin people watchinguga. See publik oli ikka veidramast veidram ja suhteliselt jalgpallikauge. No mitte köik muidugi, aga väga suur osa küll. Oli näiteks noori, kes mängisid mingit telefonimängu, siis oli üks kamp noori, kes mängisid ringis kaarte – jalgpall oli küll viimane asi, mis neid huvitas :) Eriti huvitavaks läks, siis kui algas 15-minutiline paus – vot siis oli nagu näitus, sest köik need noored, kes omasid vähemalt mingisugustki viisakust mängu ajal kohapeal istuda, tulid end näitama :) Püha püss – ma olen ikka nii elukauge ja näen vist U19vaid täiskasvanud inimesi, sest ma olen tegelikult sönatu. Minge tehke üks tiir kuskil pöhi- vöi keskkoolis ja te üllatute :)

Mängust vöi… mind paneb alati imestama (st ma olen sellest tegelikult juba ka kirjutanud), et Eesti noored peavad vastu umbes 60-minutit ja peale seda seistakse platsil ning liigutatakse vaid viimase häda korral. Pärast mängu treener jälle vabandab, et poisid jäid füüsiliselt alla. Mismöttes jäid alla? Tehku trenni krt…

Ma ise küll esimest poolaega eile ei näinud, aga see olla olnud päris paljulubav. Teise poolaja alguses oli ka enam-vähem, aga kuskil poolaja poole pealt oli ikka selgelt näha, kuidas poistel oli jalg täitsa tönts. Oma kastis ei suudeta isegi palli klaariks lüüa, rääkimata auti löömisest – nii ei saa ju palli mängida. Taaskord tuleb nöustuda Jaan Martinsoniga “Laisad Eesti noorpallurid” – trenni on vaja teha!

H. Ojamaast ka. Mina ei saa päris hästi tema fenomenist aru… kindlasti on tegemist väga tööka kutiga, aga ei saa öelda, et ta oleks eile (ja ka laupäeval) millegi väga erilisega silma paistnud. Jah, kui ta saab palli, siis palliga on ta osav – julgeb vastasega üks-ühele minna jne, aga arvestades, et Eesti mängib kaitsest lähtuvalt, siis kaitsetöö tegemine oli tal küll kergelt öeldes puudulik. Samas muidugi kui kaaslased, kellele söötu anda ja ka kellelt söötu saada on pooläpud, siis üksinda mängu ära ikka ei tee. Mängu löpus oli korduvalt olukordi, kus väravaht andis lahtilöögiga palli kusugi keskväljale ja kui eestlastel önnestuski see endale vöita, siis söötu polnud enam kuskile anda, sest nii ründaja, ründaja tagune mängija (Ojamaa) kui ka kas äärepoolikut olid kesvälja mehest ülevalpool ja seljataha teadupoolest väga hästi sööta ei saa. Köik tahtsid jubedalt rünnata, Eesti U19unustades kaitsetöö ja nii need kolm viimast väravat suhteliselt lühikese ajaga Eestile ära löödigi. Kahju, öudselt kahju. Selline mees nagu Ojamaa vöiks ja peaks oskama mänguga kaasa möelda ning tegutsema vastavalt vajadusele. Ehk toob vanuse lisandumine ka natukene kogemust :)

Aga ega ma nüüd nii kriitiline ka olla ei tahtnud, kui see välja kukkus :) Poisid olid tegelikult ju tublid, et end ülse nii kaugele välja mängisid. Kui muud ei saadud, siis suur hulk kogemusi ikka saadi ja loodetavasti tuleb sealt vähemalt paar poissi, kes oskavad teha olukorrast omad järeldused ning meil on taas möni tippmängija juures :)