Rattasöit on imeline, absoluutselt igapäev näeb midagi uut :)

heinamaaNäiteks reedel söitsin mööda Viljandi mnt’d Tödvale  ja sealt Kiisale. Ma olen sealkandis (eriti Viljandi maanteel) söitnud sadu kordi, aga ma pole kunagi märganud kui ilus seal on. Tösiselt noh… kui mul poleks kiire olnud, siis oleks teinud iga natukese aja tagant möne peatuse, et proovida seda ilu fotokaga tabada. Isegi mu Ixus oleks ehk natukene seda muljet edasi andnud. Autoga söites mööduvad köik pöllud ja metsad nii kiirelt, et ei jöua pooli asju tähele panna – rattaga söites seevastu on aega igasugu asju tähele panna. Ma saan nüüd aru küll, miks inimesed rattamatkal käivad :)

Muidu söitsin 28 km’i tunni ja kolme minutiga, st keskmine kiirus kuskil 27-koma-midagi. Arvestades, et ma olin üksi ja maastikurattaga, siis on see päris normaalne kiirus tegelikult (lagedatel keerutas tuul päris korralikult). Mul tekkis kohe sportlik huvi selle vastu, et ei tea kui hea oleks söita maanterattaga – kellelgi pole pakkuda proovimiseks?