Annelist sain nüüd jagu, aga paganama Lillu topps end  nüüd minu ja mu eesmärgi vahele. Kellel seda jama vaja oli? :) Üldse on see N21B klass kuidagi tiheda konkurentsiga (Lillut ma ei arvesta, sest ta oli eile liiga kiire tavaliste beekate jaoks) – kohad 2-5 on 33 sekundi sisse ära mahtunud.

Üldiselt oli eilse päevaku puhul köige ebameeldivam asi riietumine – enne oli külm ja pärast jube märg. Vähe ruumi niikuinii.

Jooks oli mönus – 2009-06-04 Linnam2emulle sellise ilmaga jooksmine meeldib. Näiteks kui Jukolal niisama hängima ei peaks, siis vöiks sealgi selline kergelt sombune ilm olla – paraku olen valmis oma jooksumönu ohverdama sellele, et olgu ikka palav ilm – niisama tšillida peab saama. See tšill on pool Jukola mönust.

Oma arvates sörkisin ma eile niisama seal metsas ja vahepeal köndisin ning tippisin kuskil sopalompide vahel, et mitte väga mustaks saada jms, mis polnud väga orienteerujalik – finišis oli endalegi mu aeg üllatuseks (jooksu ajal ma eriti kella ei vaata). Päris hea kui ma aegajalt iseennastki üllatan.

Rada oli päris mönus, algul pealevaadates tundusid need 3-4-5 etapid sellised kehvavöitu, aga selle aja peale kui mina metsa läksin, seisnes mu ülesanne peamiselt öige loha valimises :) Üheksas oli naljakas koht metsas, millele ma täiesti juhuslikult otsa komistasin ja kolmeteistkümnenda punkti osas ei taha ma rajameistriga üldse nöus olla. Selles möttes, et mu meelest oli too punkt nati liiga pöhjas, aga mida ma ikka tean, eksju :) Väikse vöidu sain veel viimasest punktist finišisse jooksuga – O-jooks on absoluutselt oivaline.

moscow11L

Moscow 11

Ah-jaa ostsin endale eile pöidlakompassi, esimese omataolise mu jaoks. Siiani olen koguaeg tavalise plaadikaga jooksnud. Kaks aastat tagasi Jukolal 10 euroga ostetud kompass töötas kuni detsembrini päris hästi, kuid siis otsustas ühtäkki hakata valet suunda näitama ja ühel kodus oleval asenduskompassil oli ka mull sees – st häda ajab härja kaevu. Oli aeg :) Härra Poom soovitas mul küll osta kompasside kompass ehk et Silva pöidlakas, aga ta müügitöö polnud ilmselgelt küllalt veenev. Pealekauba maksis see Silva kompasside kompass 1000 krooni ja on sönadetagi selge, et mul on 1000 krooniga palju muud tarka peale hakata :) Mul pole isegi jooksujalatsid nii kallid kui see kompass. Ma arvan, et minu N21B klassi teiste ja kolmandate kohtade jaoks sobib 300-kroonine Moskva kompass küll. Eile töötas heasti, loodetavasti peab ikka paar-kolm-neli-viis aastat vastu.

Tulemused