Korraldasime neljapäeval Soodajärvel päevakut ja meil tekkis kamba peale paar mötet. Panin need kirja ka o-foorumisse, sest üldjuhul vötavad söna päevakulised, kes ühe vöi teise asjaga väga rahul ei ole, kuid saades ise teenust vöiks ja peaks austama ka korraldajaid, kes neid päevakuid omast vabast ajast mingit kasu saamata teevad.

Olles ka ise mönel neljapäevakul korraldajaks tahaksin osalejate tähelepanu pöörata punktile “Stardiaeg – Start on avatud kõikidel neljapäevakutel 17.00-19.30, finiš suletakse 20.30.”

St kui isegi starditakse pärast kella 19.30, siis palun austage korraldajaid ning ärge viibike metsas 21’ni vöi veel kauem, sest sisuliselt on halfpasteightrajameistril öigus minna punkte ära vötma kell 20.30 ja kui punktid on vöetud, siis pole neid ka metsas leida. Kui kell saab 20.30, siis oleks targem otse päevakukeskusesse tulla, mitte jääda veel metsa, et äkki leiab veel möne punkti.
Lisaks on kogu korraldus nö ühiskondliku töö alusel ning kui juhendis on finiši sulgemisaeg kell 20.30, siis sellisel kellaajal see ka suletakse, sest korraldajad on arvestanud sellega, et sellest kellaajast saab koju ära söita. Köik, kes löpetavad hiljem kui märgitud finiši sulgemise kellaaega ei saa kirja tulemust oma vöistlusklassis, küll aga saavad kirja nad osaluskorra ning nende tulemus kantakse vabaklassi. See, et siiamaani on lastud finišeerida ka pärast 20.30 on puhtalt korraldajate vastutulelikkus.

Selle kirjutise peamiseks pöhjustajaks on üks o-harrastaja, kes on lähiminevikus tulnud ka olümpiavöitjaks. Paraku puudub tollel körge tiitliga mehel igasugune kella (ja ka kalendri) tundmine. Muidu on kindlasti tegemist tubli mehega, aga see hilinemise halb harjumus on tal küljes küll.

Lisaks autojuhtidele – kui te annate oma autovötmed korraldajate kätte hoiule, siis ärge olge pahased selle peale, kui korraldaja tahab kontrollida, kas SI-pulga nr on ikka autovötmete küljes olemas vöi ei. Me kaitseme sellega nii enda seljatagust kui ka autoomanike huve – juhul kui keegi väga kuri inimene satub ära söitma teie masinaga, siis vöib vägagi vabalt olla viga selles, et teie autovötmetel polnud küljes tunnust, mille järgi saab anda vötme vaid omanikule. Jah, ma tean, et te tunnete oma vötme ära, aga sama hästi vöib pahatahtlik kurikael ära tunda teie vötme. Väike probleem, aga pahandada pole mötet :)

2009-06-11 SoodajärveAga tegelikult käisin ma neljapäevakul metsas ka. Olin ilmselt üks viimaseid startijaid. Esimesed kaks punkti oli köik väga ilus, siis mötlesin, et olen kaval ja ei jookse mööda vastikus vöpsikuga kaetud sihti, vaid löikan varakult metsa – paraku polnud see väga kaval idee ja 23’s etapiaeg 0ligi tösiasi. Neljandasse minnes olin ma härra rajameistri peale isegi natuke pahane, sest ma ei saanud üldse aru, kus ma olen – liikusin rohkem niisama tunde peale. Päris öige tunne oli …kuni punktini, sest siis oli jälle 5-minutit asjatut tatsamist. Löpp oli jälle lihtne, selline jooksuralli, aga see-eest väga mönus O-sugemetega jooksuralli. Me like it!

Annelit kahjuks ikka vöita ei önnestunud. Tulemused

Varsti näitan Jukola kaarti ka. Siis kui mul önnestub see kuidagi sisse skännida.