See neljapäev (tegelikult juba nädalatagune) ei olnud üldse lahe peävak. Otse vastupidi – hästi halb oli.

Esiteks polnud seal la essugi orienteerumist ja teiseks tuli pidevalt mööda liivast teed uhada nii nagu torust tuleb. Pagan noh – isegi B-klassis vöiks 2009-06-18 Männikuolla rohkem O-jooksu. Mitte, et seal Männikul annankski midagi paremat teha, aga äkki peaks mötlema sellele, et seda Männiku kaardi pöhjaosa ei ole vaja päevakutel kasutada. Seal löunaosas on enam-vähem joostavaid kohti ka (umbes nii nagu üle-eelmisel ja üle-üle-eelmisel aastal), aga no töepoolest – kui ma tahan niisama mööda liiva joosta siis ma lähen Vääna randa. Üleüldse ma saan aru, et me siin Pöhja-Eestis oleme huvitavate maastikega miinuses, aga tavaline krossijooks SI-pulk näpu otsas ja kaart käes tundub tobe, aga kord nädalas tahaks O-joosta. Surnud ring vist…

Päevaku huumorinurka jäävad kaunistama 37’nda ja 34’nda punkti legendid – väike ninanöps (mida ma isegi pidin mönda aega otsima) ja 1m beetonasja idakülg. Lohk vösas (punkt nr 52) on ka kindlasti vajalik täpsustus, vaatamata faktile, et see punkt on ju kaardilgi rohelises.

Sönaga öeldes mulle see ikka üldse ei meeldinud ja seda näitab ka koht löpp-protokollis – nii madalal polegi sel aastal olnud :) Sellest tulenevalt on muidugi köik eelnev jutt absoluutselt osati ebaobjektiivne :)

Tulemused