Viisin oma Nikoni objektiivi remonti ja olen nüüd kaheks kuni kolmeks nädalaks objektiivita. Sellest tulenevalt oleksin jubedalt huvitatud objektiivi rentimisest/laenutamisest. Ega ma nikonlenspikalt ei tahaks – tahaks 2-4. juulini ehk Laulu- ja Tantsupeo ajaks (pikem aeg oleks vaid boonus, aga üldse mitte ülioluline – mu Canon Ixus saab igapäevaste piltidega hakkama küll).

Nii, et kui Sul vöi mönel Su tuttaval on Nikoni vöi Sigma objektiivi, mida ta julgeb mulle kolmeks päevaks usaldada, siis ma oleks enam kui önnelik. Ma oleks väga önnelik :)

Luban hoida ja hoolitseda nii nagu ma millegi muu eest varem pole hoolitsenud :)

Kui Sul on mingigi variant mulle pakkuda, siis ole julge – anna märku liina (ät) one.ee

ps kui tead mönd kohta, mis fototarvikuid (eriti Nikoni ja Sigma objektiive) laenutab, siis anna julgelt märku
pps miks mu enda objektiiv remondis on? Ei, ei ole kukkunud ausalt! Autofookus ei tööta ja ilmselt (loodetavasti) on tegemist mingi elektroonikaveaga, mida ikka igasugustel kaasaegsetel vidinatel ette vöib tulla.