Kuna väiksematki kriitikat vöetakse kui jubedat asjatut irisemist, siis tuleb kirjutada parematest asjadest :) Tühja kah…

Hoopis ägedamast asjast. Osalesin kolm nädalat projektis Eesti rattarikkaks, st ma olen koguaeg (juba aastaid) olnud veendumusel, et rattaga saab kiiremini, aga nüüd sain lihtsalt kasutada linnaratast, et näidata ka linnarahvale – rattaga on parem ja sain ise linnaratta pisiku külge :) Tolle rattarikkaks.ee projekti raames jagab Hawaii Express erinevatele asutustele tasuta kasutamiseks jalgrattaid – kolm nädalat tagasi sain minagi selle önne osaliseks. Kui ma oleks lotovöitja, siis ma ostaks endale päriseks sellise ratta, millega söitsin, sest see on nii mugav – söiduasend on mugav, korv lenksu küljes on käepärane, pakiraamigi vöib vaja minna (mul ühe korra läks), kolm käiku on linnasöiduks absoluutselt piisav. Kui te plaanite endale linnaratast, siis Classic Deluxe julgen soovitada küll.

IMG_2672

IMG_2673

IMG_2675