2009-07-09 Annij2rveJa see ei ole irooniaga öeldud – see on puhas kiitus. Saada joosta neljapäevakul sellist rada nagu eile, on töeline rööm. Kui vaid köik Tallinna lähipiirkonna maastikud pakuks seda, mida pakub Ännijärve ja kui vaid köik rajameestrid viitsiks/oskaks niimoodi vaeva näha. Tip-top värk – väga ägä!

See, et ma joosta ei jaksa ja, et ma rajameistrit rabaetapil vihkasin, on täesti normaalne ja see käibki ühe mönusa ning vaheldusrikka raja juurde. See raba vöttis mind vist nii läbi, et pärast seda läks mul köik allamäge :) Kuni 10nda punktini oli nagu köik titi-miti, siis aga ma ei tea mida ma mõtlesin ja hakkasin mingit oma rada kuskil nabani rohus ajama. Otseloomulikult ei olnud see teps mitte köige kiirem valik (see oli lausa üheksateistkümnes valik) ja ära väsitas ka see muru murdmine, st ka järgmised kaks punktivahet maksin löivu tollele halvale etapivalikule. Orienteerumises loevad pisiasjad :)

Arvestades, et kuni 8’nda punktini ma veel juthisin Anneli ees, siis kokkuvöttes 5-minutiga kaotamine on liig, mis liig. Tuleb proovida palju paremini.

Homme olen parem :)

Tulemused