Köigepealt viisin ma garantiiremonti oma Nikoni objektiivi.

Siis avastasin, et ka Canoni fotokal on mingi viga külges – ekraanil oli paar “surnud” pikslit. Nüüdseks on paarist saanud juba pikem joon. Önneks töötab ja piltidel pole häda midgai. Tuleb viia garantiiremonti.

Tööl tegin arvutile restarti (nagu ta “valjuhäälselt” nöudis) ja selle tulemusena ei läinud too enam tööle. Tuli it-poiss Denis ja viis mu’lt arvuti möneks päevaks ära. Kuna töökompuuter on ca aasta vana, siis küllap oli garantiiremont.

Üleeile otsustan telefon ennast kinni kiiluda, st ühtäkki ei töötanud enam mitteükski nupp. Ka siis kui keegi sisse helistas – vastata ma ei saanud. Ainuke, mis aitas oli see, et vötsin tagant ära SIM-kaardi ja aku, seejärel jälle töötas mönda aega. Nii tegi ta umbes 3-4-5 korda – nüüd on paar päeva töötanud korralikult. Telefoni ostsin eelmisel aastal, st peaks olema kehtiv garantii, kui jätkab vigurdamist, siis tuleb viia garantiiremonti.

Täna näppisin oma lap-topi ja ühtäkki ei-tea-miks läks pilt eest ära. Lihtsalt ekraan must ja rohkemat eimidagi. Ma ei osanud selle peale midagi isegi möelda. Lülitasin läpaka välja, ootasin hetke, proovisin sisse lülitada, aga eimidagi. Mittemidagi. Veider! Köne väikevennale, kes kaugjuhtimise teel ka arusaadavalt midagi tarka öelda ei osanud. Okei, remont. Kell oli 18.45 – IT GRUPPi kodulehe andmetel on nende hoolduskeskus avatus kella 19’ni. Hea, et see Pärnu mnt 139 mulle nii lähedal on ja hea, et masin maja ees ootamas oli. Tormasin trepist alla ja vurasin kiirelt kohale. Kohapeal selgus, et suvel on nende esindus avatud siiski vaid 17:30. Önneks oli seal üks vanem meesterahvas, kes mu mure ikka ära kuulas ja arvuti remonti vöttis, sest tema polnud spetsialist ja “poisid” tulevad esmaspäeval tööle. Önneks on mul ka sellel masinal garantii olemas, st garantiiremont.

Lool moraal – hoidke alati alles köik tehnikaga seotud kviitungit ja garantiipaberid.

Ja noh – kes oma tehnikat mulle tahaks laenata vöi pean ma hakkama raamatuid lugema? :) Back to old school.