Ei, ma ei arva, et vägivald on lahendus – absoluutselt ei ole, aga igakrdimakord kui ma jooksmas käin, on metsa all möni koerajalutaja, kes arvab, et on täiesti normaalne kui ta koer jookseb rihmastamata mööda metsa ringi. Ausalt – ma kardan jubedatmoodi koeri, köik lahtised koerad, kes mu tee peale jäävad kujutavad minu jaoks ohtu.

On olemas väga normaalseid koeraomanikke, kes palvele koer kinni vötta koera enda juurde kutsuvad ja hoiavad teda kinni seniks kuni ma möödunud olen. Samas on ka koeraomanikke, kes ütlevad vaid, et ega see koer ei hammusta. No pagan – ma ju ei küsinud seda, kas ta hammustab. Üldiselt jääb sellel teisel sordil koeraomanikel tavaliselt ülbust ülegi. Olen mönele meelde tuletanud, et vajadusel vöin ka politseiga kontakteeruda, selle peale läheb asi ebasündsaks – ühesönaga öeldes jobud noh!

Kella 18-19 vahel longib Mustamäe metsa all ringi ca 8-10 liiklmeline koeraomanike punt, kes lasevad oma lemmikutel täiesti vabalt ringi kimada. 8-10 lahtist koera on pehmelt öeldes öudne. Pärisel ka. Selle pundiga olen ma korduvalt laskunud sönavahetusse, aga siiani pole nad oma veast vist aru saanud. Öudselt äge on küll, kui ta on pannud oma koerale vilkuva jalgrattalambi külge, et siis on hea näha, kus kaugustes see koer parajasti jölgub, aga noh seadus on seadus. Peaks vist MuPole vihje andma.

Ma olen üsna veendunud, et vaevalt see Atonen tollele koeraminaikule niisama rusikaga näkku löi, töenäoliselt oli enne ikka omajagu provotseerimist ka tolle jobu poolt ning töenäoliselt polnud ka mingit löömist vaid mingi niisama väike töuklemine. Üleüldse vötab Atonen selle asja päris hästi kokku – “Ma ei pea vajalikuks seda kommenteerida, kui inimene rikub seadust ja läheb pärast seda pressi kuulutama.”.

Ja üleüldse vöiks politsei (kasvöi seesama MuPo) rohkem trahvida koeraomanikke, kelle koer linnas lahtiselt ringi jookseb. Mul ei oleks üldse kahju.